Toon posts:

[NES] hoe heet deze game?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat zo: Je vriendin is ontvoerd en je wilt haar terug, dat doe je dmv steeds enemies te killen (dmv soort van kickboksen) en dan loop je steeds verder, op het einde kom je een eindbaas tegen, en ga je door naar het volgende level.
Als je het met z'n 2e speelt is het precies hetzelfde alleen met 2 poppetjes..

Wie weet hoe deze game heet??

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-01 15:37

FastBunny

Give it the Works !

Double Dragen ofzo?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
ohja :D !!
thnx voor je snelle reactie man!

Verwijderd

lijkt mij ook Double dragon.. vriendin (meisje) wordt ook gekidnapt

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:52:
[...]

ohja :D !!
thnx voor je snelle reactie man!
YW :) Klikte net op de Active Topics :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 16 oktober 2002 @ 17:53:
[...]

YW :) Klikte net op de Active Topics :P
hehe, nice timing :)

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Double Dragon 3 owned :D

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die nooit gespeeld, alleen II eigelijk :) maar die was wel vet cool, daarom vroeg ik er ook om..

Verwijderd

en dan heb je nog final fight ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:18:
yep, ik heb die met een of ander cheat ding, dat je op het spel zelf moet zetten (beetje vaag) uitgespeelt, maar dat was lang geleden, maarja, nu ik de naam weer weet kan ik misschien em kopen en weer uitspelen :)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:24:
[...]

yep, ik heb die met een of ander cheat ding, dat je op het spel zelf moet zetten (beetje vaag) uitgespeelt, maar dat was lang geleden, maarja, nu ik de naam weer weet kan ik misschien em kopen en weer uitspelen :)
try: http://www.nedgame.nl hebben nog best veel NES games :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:18:
beetje stom, final fight was namelijk SNES

ik ben een |:(

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 16 oktober 2002 @ 19:26:
[...]

try: http://www.nedgame.nl hebben nog best veel NES games :)
kewl, daar staan er best aardig wat, thnx (voor de volgende keer) :)

Verwijderd

DD II op de nes roeleerde echt wel. Altijd die "knietjes" doen. (was geloof ik springen en dan A+B indrukken als je net op de grond land) Als je de goede timing had uitgevoerd vloog de enemy echt het scherm uit! Ahh.. de goeie ouwe tijden..

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:28:
[...]

kewl, daar staan er best aardig wat, thnx (voor de volgende keer) :)
Nogmaals YW :Y)

Heb zelf ook een NES nog staan. Heb er helaas geen DD2 voor :)

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Double Dragon ownage!
Ik heb 't een keer woensdagmiddag na school in de intertoys gespeeld met een vriend van me totdat ze gingen sluiten (ze hadden ons bijna opgesloten). Daarna heeft die vriend van me het spel gekocht (hij had WEL een NES :P )

Specs

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Streets of rage op de megadrive anyone? >:)
hoezo double dragon clone? (zoals zovelen toen) maar wel een heel vet uitgevoerde :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Masterdam schreef op 16 oktober 2002 @ 19:41:
Double Dragon ownage!
Ik heb 't een keer woensdagmiddag na school in de intertoys gespeeld met een vriend van me totdat ze gingen sluiten (ze hadden ons bijna opgesloten). Daarna heeft die vriend van me het spel gekocht (hij had WEL een NES :P )
lol :D een hele middag bij de intertoys zou ik echt mega van gaan slapen man..
Ach, misschien was het toen ook wel zo, nu is het - demo downen, en dan kopen of natuurlijk illegaal..

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:43:
[...]

lol :D een hele middag bij de intertoys zou ik echt mega van gaan slapen man..
Ach, misschien was het toen ook wel zo, nu is het - demo downen, en dan kopen of natuurlijk illegaal..
Weet nog wel dat ik toen ik net me NES had ik geen genoeg kon krijgen van Super Mario en duckhunt, en me vrienden vonden dit natuurlijk ook geweldig :Y)

Goede oude tijd ;)

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 16 oktober 2002 @ 19:45:
[...]

Weet nog wel dat ik toen ik net me NES had ik geen genoeg kon krijgen van Super Mario en duckhunt, en me vrienden vonden dit natuurlijk ook geweldig :Y)

Goede oude tijd ;)
jah man, duck hunt was echt soo! über 1337 man, hehe (kheb mario 1 alleen uitgespeeld, 2 en 3 waren te moeilijk voor mij :D )

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:49:
[...]

jah man, duck hunt was echt soo! über 1337 man, hehe (kheb mario 1 alleen uitgespeeld, 2 en 3 waren te moeilijk voor mij :D )
Met die super vette orange gun :) klick klack b00m :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat spel had ik vroeger ook, was altijd wel grapsig :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:49:
[...]

Echt wel :Y)

Ik heb Mario 1, 2 en 3 uitgespeeld :Y)
Heb 2 en 3 geleend en nooit zelf gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
Maarja we gaan volgens mij nogal Offtopic :) maarja was wel leuk ff over de goeie ouwe tijd te pratn :)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:27:
[...]

beetje stom, final fight was namelijk SNES

ik ben een |:(
Er bestaat ook een NES versie hoor onder de naam: Mighty final fight. Nooit hier in de EU uitgegeven dat ik weet, alleen Us en, ook vast wel, Japan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
River City Ransom op de NES is volgens mij ook zoiets.

Afbeeldingslocatie: http://www.seanbaby.com/nes/images/rcityrscr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.seanbaby.com/nes/images/clowns.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.seanbaby.com/nes/images/howbout.gif

• GZ

GZ

!!

Aka StreetGangs ilyc.
Was dat de US/EUR naam?
Ik denk de de EUR naam. Ransom City oid zal wel de US naam zijn.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• ilyc
Was dat de US/EUR naam? :)

Verwijderd

Megaman series op de nes was ook kicke!! :*)
maar mijn slave game blijft echt wel Double Dragon 2 _/-\o_ damn wat had ik zere poten na het spelen zeg!!!! maar zeker de moeite waard om de shadowmaster te verslaan. of was het shadowking? weet niet meer :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:22:
Megaman series op de nes was ook kicke!! :*)
maar mijn slave game blijft echt wel Double Dragon 2 _/-\o_ damn wat had ik zere poten na het spelen zeg!!!! maar zeker de moeite waard om de shadowmaster te verslaan. of was het shadowking? weet niet meer :?
megaman was ook wel uber, maar double dragon was gewoon de master, volgens mij heet die de shadowmaster :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

double dragon II meest vette game ooit :D damn je werd gewoon duizelig van die spin kicks. Deel 3 vond ik een stuk minder.

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
-ET- schreef op 17 oktober 2002 @ 15:39:
double dragon II meest vette game ooit :D damn je werd gewoon duizelig van die spin kicks. Deel 3 vond ik een stuk minder.
Ik heb alleen maar II gespeeld (toen was ik nog best wel klein en mogt zelf geen nieuwe games kopen) was wel jammer, maarjah, ouders geen geld

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Das jammer. Drie is op zich wel leuk (maar 1 leven en je kan "vrienden" maken) maar ik vond hem iets te pittig. Ik heb hem toen gekocht met zo'n actie 2 halen de duurste betalen. Samen met high speed pinball.

Verwijderd

Hoe heete dat vecht spel waar je op rollschaatsen zit en de eindbaas van level is in een helecopter. Was erg bruut toen.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:16:
Hoe heete dat vecht spel waar je op rollschaatsen zit en de eindbaas van level is in een helecopter. Was erg bruut toen.
Rolschaatsen, hmm Skate or Die? :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

ilyc schreef op 16 oktober 2002 @ 20:50:
River City Ransom op de NES is volgens mij ook zoiets.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat spel heb ik ook gehad :'(

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:16:
Rollerblade :9~ Grijze cartridge van konami. heel stoer ventje in een witpakkie (beer van een gozer) en dat wijfie in het roze.

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Lekker irritant spelletje :) die double dragon.. had ik ook een keer geleend van iemand voor om m'n sega mastersystem II... lekker de hele tijd van die mannetje in elkaar rammen :+ Op het einde ramde ik alleen nog maar op de controller omdat ik niet kon winnen :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Topicstarter
DarK_M schreef op 17 oktober 2002 @ 16:28:
Lekker irritant spelletje :) die double dragon.. had ik ook een keer geleend van iemand voor om m'n sega mastersystem II... lekker de hele tijd van die mannetje in elkaar rammen :+ Op het einde ramde ik alleen nog maar op de controller omdat ik niet kon winnen :)
hehe jah :) had ik ook, op het laatst is het haast niet te doen, wie heb em eigelijk wel uitgespeeld?

offtopic:
(uitgespeeld is dat met een -d of een -t?)

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:43:
[...]

hehe jah :) had ik ook, op het laatst is het haast niet te doen, wie heb em eigelijk wel uitgespeeld?

offtopic:
(uitgespeeld is dat met een -d of een -t?)
Op de NES en SNES heb ik ze allemaal uitgespeeld. 8) Behalve deel 5. Maar dat was dan ook niet een echt deel in de serie.

Uitgespeeld is met een D. Het uitgespeelde spel. Het uitgespeelte spel kan niet.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:24
idd megamen en dd roeleerden zwaar op de nes, spel ze af en toe nog wel es met een emulator op de tv-out :)

net zoals zelde en nintendo worldcup :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DD ownt vet man. 8) had dit spel ook op de NES/Snes (weet niet zeker) en speelde altijd samen met mijn zusje lekker met die stokken raggen enz. >:) :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

double dragon voor de neo geo ownt pas

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Hayfork

Drinkin&Boardin

Oke lachen dat hier een topic over is... ik heb toevallig laatst mijn NES verkocht en ik had er iets van 20 spellen bij ofzo en was zo'n kerel die kocht die NES van mij en die wou er alleen DD1 en 2 bij dus die kreeg ie... alles bij elkaar 75 Euro voor gevangen. De rest heb ik los kunnen verkopen. Totaal was 50 Euro ofzo...

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• GZ

GZ

!!

Hayfork schreef op 17 oktober 2002 @ 22:58:
Oke lachen dat hier een topic over is... ik heb toevallig laatst mijn NES verkocht en ik had er iets van 20 spellen bij ofzo en was zo'n kerel die kocht die NES van mij en die wou er alleen DD1 en 2 bij dus die kreeg ie... alles bij elkaar 75 Euro voor gevangen. De rest heb ik los kunnen verkopen. Totaal was 50 Euro ofzo...
Krijg je spijt van :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Renegade, Last Ninja en Metal Gear waren ook super, en battletoads natuurlijk

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

battletoads was toch op de SNES??

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

-ET- schreef op 18 oktober 2002 @ 07:49:
battletoads was toch op de SNES??
Ook op de NES :) Heb ik er eens op gespeeld :)

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

stoer... ik heb hem wel op de snes gespeeld was altijd wel lachuh. zag er niet uit maar was wel heel stoer altijd.

• ilyc
Nog beter; Je hebt zelfs Battle Toads VS Double Dragon op de SNES. Das 2 voor de prijs van 1 :D

• GZ

GZ

!!

Die spellen van BattleToads waren wel altijd moeilijk vond ik. Maar ze barstten wel altijd van de humor met die moves die ze konden doen.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-01 19:05
iemand ooit gehoord van het spel der spellen ode de nes genaamd: Battle of Olympus. dat was pas echt een vet spel, waar je geen vingers aan over hield.
enige nadeel was het save systeem, waar ik altijd de verkeerde code van opschreef, maar ja die was ook iets van 4x 10 letters.

• GZ

GZ

!!

Idd, Battle of Olympus was geniaal. Ik heb daar de Nintendo lijn ook vaak voor gebeld. En áls je dan ver was het je password wás goed ingevuld, ging je helemaal uit je naad omdat je dan eindelijk verder kon.

Superspel.

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

wel van gehoord nooit gespeeld overigens.

• ilyc
ik HEB Battle of Olympus nog :)

is inderdaad wel een cool spelletje, leuk thema, met al die goden enzo, alleen wordt het later in het spel echt verrekte moeilijk! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:19:
double dragon voor de neo geo ownt pas
Is ook geen deel van de serie, maar wel een wereld spel.
Onlangs is het vervolg Rage of the Dragons uitgekomen, schijnt ook niet verkeerd te zijn.

Heb je een neo-geo ? Ik wel, maar ken op 1 persoon na niemand die er ook een heeft.

Offtopic... I know.

DD op de nes is zeker wel goed, heb hem jaren thuis gehad en bleef hem spelen. Was ook altijd een goed ruilitem als ik van iemand anders een nieuw spel wilde lenen :) good old times

Verwijderd

Dat ding dat je erop kon zettenn heette game-genie

Verwijderd

Er was ook zo'n spel, dan was je een soort spion. En dan moest je de politie te snel afzijn.
Je moest door ramen heen springen een langs muren klimmen. Ik weet niet meer hoed dat spel heet. Overigens heb ik Turtles II al tig keer uit gespeeld. Het blijft een mooi spel. :)

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ben nu weer eens bezig met zelda I, 2de quest. Damn dat blijft leuk.

Verwijderd

-ET- schreef op 10 February 2003 @ 08:58:
Ben nu weer eens bezig met zelda I, 2de quest. Damn dat blijft leuk.
Is dat met die gouden cassette? (of catridge) Want die heb ik ook namelijk nog ergens liggen.

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Ja dat is die goude met rode letters, de goude met blauwe letter is deel 2

edit

zijn er trouwens nog webwinkels die games verkopen?

keb het namelijk niet zo op sites als marktplaats e.d

[ Voor 45% gewijzigd door -ET- op 10-02-2003 09:28 ]

• blakez
  • Laatst online: 13-10-2025
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 08:46:
Er was ook zo'n spel, dan was je een soort spion. En dan moest je de politie te snel afzijn.
Je moest door ramen heen springen een langs muren klimmen. Ik weet niet meer hoed dat spel heet. Overigens heb ik Turtles II al tig keer uit gespeeld. Het blijft een mooi spel. :)
Ik denk dat je "Rescue: The embassy misson" bedoeld.. Dat spel heb ik hier ook nog liggen.. moest je sneaken langs van die schijnwerpers door snel achter een heggetje te springen enzo.. ja da was best een cool spelletje.. :)

Verwijderd

blakez schreef op 10 februari 2003 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat je "Rescue: The embassy misson" bedoeld.. Dat spel heb ik hier ook nog liggen.. moest je sneaken langs van die schijnwerpers door snel achter een heggetje te springen enzo.. ja da was best een cool spelletje.. :)
Haha idd ja. Rescue was de naam. :) Ja dat vond ik wel een cool spelletje. Er zijn er wel meer mooie spellen op de NES geweest. Alleen ik weet niet al die namen meer.

Verwijderd

Battle of olympus was voor mij echt het beste nes spel, onwijs kick spel was dat, heb hem alleen nooit uit kunnen spelen omdat hij echt heel moeilijk was, kwam niet verder dan die hond met die meerdere koppen (die zat er toch in?)

Verwijderd

Of Kungfu Master

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Kungfu master heb ik nooit gespeeld. Wat ik ook wel stoer vond was kid icarus. was soms ook erg lastig

• Tarin
  • Laatst online: 07:20

Tarin

Just plain weird.

blakez schreef op 10 februari 2003 @ 09:39:
[...]

Ja, dat was gaaf! Deed ik altijd bij een vriendje, ook Duck Hunt (heb ik nu zelf ook) en Megaman. Goeie ouwe tijd.. ga binnenkort wat ouwe-games-zaken afzoeken naar Zelda 2 (ben bij 1 bij dungeon 2), Mario 2, dat soort games.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

oh ja, Duckhunt! Lekker als mini-Maartentje op eendjes knallen >:)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

DD2 OMG!! Memories :)

Die eindbaas met ze 2en doen en die paarse snelle ventjes met die werpsterren :9
Echt vaak uitgespeeld dat spel :)

Die screenies van dat vecht-spel hierboven.. zijn die van de maker van World-Cup? Die ventjes zien er pcies hetzelde uit! :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 19:58:
oh ja, Duckhunt! Lekker als mini-Maartentje op eendjes knallen >:)
En niet met de gun tegen het scherm aan he :+

• -ET-
  • Nu online

-ET-

Phone Home

FastBunny schreef op 12 February 2003 @ 19:14:
[...]

En niet met de gun tegen het scherm aan he :+
Oh ja dat was de ideale manier voor de topscore :D
Pagina: 1