Misschien een leuke om in de search naar boven te halen.
Mare hier mijn alltime favz:
Unreal Tournament: TO/DM/CTF/Instagib
HalfLife
Atomic Bomberman (IPX/SPX)
Duke Nukem 3D (IPX/SPX)
Shadow Warrior (IPX/SPX)
En iedere zichzelf erende racer in MP!
Mare hier mijn alltime favz:
Unreal Tournament: TO/DM/CTF/Instagib
HalfLife
Atomic Bomberman (IPX/SPX)
Duke Nukem 3D (IPX/SPX)
Shadow Warrior (IPX/SPX)
En iedere zichzelf erende racer in MP!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Verwijderd
Heb laatst een hele avond return of the caste wolfstein gespeeld. Met 13 man. Dat is toch wel toppertje.. echt teamwork nodig om je objective te bereiken
Ik pers zeg CS, beste gameplay ooit en grafies niet de beste, maar ach ja de gameplay telt
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Hehe UT2003 = lovely en rules zekers maaruh... kopen kunnen we hem nergen maar downen ook al niet want op kazaa of winmx alleen of demo, of met 33473 corrupted files erin hehe... zal een kijken naar a.b.man die is wel old school maar nog steeds rulend hehe... thnx 4 reply
Verwijderd
Ja idd, A.B. kan zelfs op scholenVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:52:
Hehe UT2003 = lovely en rules zekers maaruh... kopen kunnen we hem nergen maar downen ook al niet want op kazaa of winmx alleen of demo, of met 33473 corrupted files erin hehe... zal een kijken naar a.b.man die is wel old school maar nog steeds rulend hehe... thnx 4 reply
- GTA1, 2, en london
- Toca2
- Superbike 2001
- Battlefield 1942
- Motoracer3
- Motocross Madness2
- Midtown Madness2
- Toca2
- Superbike 2001
- Battlefield 1942
- Motoracer3
- Motocross Madness2
- Midtown Madness2
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
wat bedoel je? spellen voor school? Ut2003 draai je meetsal niet op scholen.. (lukt niet op die crappy pc's
Verwijderd
Op een LAN vind ik UT toch beter als CS ... zelfs Rainbow6 vind ik nog beter dan CS ... maar dat is slechts een mening van mij
Tribes 2, maar dan moet het wel een grote LAN zijn. Anders is idd CS of Day of Defeat. SoF2 heeft ook wel wat.
Waarom zie ik niemand MoH:AA !!! posten.. 
Echt vet met z'n allen objective based..
Ennuh WCIII rawqt ook HARD op een LAN
Ennuh WCIII rawqt ook HARD op een LAN
Counterstrike ..helaas na al die jaren nog steeds
Rainbow6, Roque Spear mist gewoon van die snelle acties
Ghost Recon duurt gewoon veel te lang, behalve als je echt 10 minuten op iemand wil gaan snipen.
Rainbow6, Roque Spear mist gewoon van die snelle acties
Ghost Recon duurt gewoon veel te lang, behalve als je echt 10 minuten op iemand wil gaan snipen.
Verwijderd
die gameplay bij 1.5 is anders behoorlijk ****bAdmuTs schreef op 16 oktober 2002 @ 17:52:
Ik pers zeg CS, beste gameplay ooit en grafies niet de beste, maar ach ja de gameplay telt
Doom II is ook best vet in multiplayer 
Enkel dat het met meer dan 3 man, geen meter vooruit gaat.
Enkel dat het met meer dan 3 man, geen meter vooruit gaat.
Verwijderd
Inderdaad! Ik vind deze game ook het beste om op een LAN, of anders via multiplayer te spelen. Echt gaaf spel!x KeN x schreef op 16 oktober 2002 @ 18:14:
Waarom zie ik niemand MoH:AA !!! posten..
Dus mijn stem gaat naar Medal Of Honor
Beetje erg opsomtopic
.
Games zijn nogal persoonlijk, we kunnen hier moeilijk vertellen wat jij leuk vindt.
Games zijn nogal persoonlijk, we kunnen hier moeilijk vertellen wat jij leuk vindt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()