als ik met norton ghost vanuit dos een image naar een novell NetWare server wil schrijven dan duurd dit ongeveer 2,5 uur. dit is voor een bestand van tegen de 700meg toch wel een beetje lang niet ??
de situatie is zo:
heb een win2k image gemaakt enwil deze uploaden naar een volume op een novell server
heb een bootflop en ik log onder dos in op novell NetWare vervolgens kies ik in ghost LOCAL/DISK/TO IMAGE geef een leuke filenaam en blazen denk je dan he
in eerste instantie lijkt het ook goed te gaan 230 MB/min maar na een seconde of 10 dan valt de teller stil en valt ie terug naar 22 MB/min tot 6 a 7 MB/min na enige tijd
client systeem is p4 2gig 256 ram
server is compaq proliant 512 ram
ghost version 7.0 official registered
netware version 5.1 (laatste service pack)
wat kan ik hier aan doen ??
de situatie is zo:
heb een win2k image gemaakt enwil deze uploaden naar een volume op een novell server
heb een bootflop en ik log onder dos in op novell NetWare vervolgens kies ik in ghost LOCAL/DISK/TO IMAGE geef een leuke filenaam en blazen denk je dan he
in eerste instantie lijkt het ook goed te gaan 230 MB/min maar na een seconde of 10 dan valt de teller stil en valt ie terug naar 22 MB/min tot 6 a 7 MB/min na enige tijd
client systeem is p4 2gig 256 ram
server is compaq proliant 512 ram
ghost version 7.0 official registered
netware version 5.1 (laatste service pack)
wat kan ik hier aan doen ??
[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 17-10-2002 12:35 ]