GD92 + Datakabel => Software ????

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Topicstarter
Er is voor deze telefoon van alle te krijgen;

Datakabels, Kabels voor het unlocken.

Maar ik zoek mezelf gek naar de software die je kan gebruiken icm met de datakabel voor je onderhoud van je telefoonboekje.

Weet iemand welke ik hiervoor zou kunnen gebruiken en waar ik dat kan vinden?

Verwijderd

nou om een gd92 te unlocken heb je een speciale kabel nodig die je zelf moet solderen ook heb je daar software met een dongle als je meer wilt weten moet je me mailen want de rest mag niet op dit topic

• AleXtc

AleXtc

Wannabe Pirat

Topicstarter
ff voor de goede orde, ik ben niet op zoek naar de unlocksoftware. Dat hoeft in mijn geval niet want mijn telefoon heeft geen lock. (heb nl. een abbo) Ik zoek alleen software waarmee ik mijn adresselijst enzo mee kan editen. bij Nokia word je ermee doodgegooid. Maarrre hoe kan ik je nou mailen ?? waar haal ik je mailadres vandaan?

je check is wel grappig ;)

(Een prutser !!! )
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier

• AleXtc

AleXtc

Wannabe Pirat

Topicstarter
Beesje ???? ben je nog levend?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:52
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:27:
nou om een gd92 te unlocken heb je een speciale kabel nodig die je zelf moet solderen ook heb je daar software met een dongle als je meer wilt weten moet je me mailen want de rest mag niet op dit topic

En je denk dat dit wel mag? Niet dus.

Topicstarter; je hebt hier al eens een topic over geopend, die je zelfs 3x gekicket hebt. Lijkt me niet dat je nu wel een reply gaat krijgen.

Iig doogaan in je oude topic aub :)

Phone Manager GD92 ???

Dit topic is gesloten.