Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Compatibiliteits mode al eens geprobeerd? Rechts klikken op de exe en dan os kiezen wat je wilt.siemenz schreef op 16 oktober 2002 @ 15:22:
HI all,
ik wil railroad tycoon weer es spelen op mijn pc met win xp maar als ik em opstart staat er, programm cannot run in NT, iemand oplossingutje?
ik wil geen dualboot ofzo...
mzzl
Verwijderd
probeer een patch te downen?, misschien hebbe ze aanpassingen gedaan om hem ook te laten draaien op XP
Verwijderd
Rail Road Tycoon 2 moet kunnen lopen op XP het platform: Win9X/WinMe/WinXP
een patch zou mischien kunnen helpen maar betwijfel het. vervolgens kan je ff defraggen.
Je moet het dan wel legaal hebben anders heeft ut geen zin
een patch zou mischien kunnen helpen maar betwijfel het. vervolgens kan je ff defraggen.
Legaal of illegaal is echt geen issue. Geef me EEN reden waarom de illegale versie niet zou werken ! Aan de crack kan het niet liggen, het enige wat die doet is de legaliteits-check skippen.
Laat je ons wel ff weten hoe je het op hebt gelost als het gelukt is ? Ik heb zelf RT2 ook nog liggen (origineel
) en op zich wil 'ik em ook wel weer es spelen !
Laat je ons wel ff weten hoe je het op hebt gelost als het gelukt is ? Ik heb zelf RT2 ook nog liggen (origineel
Mother, will they like this song?
gasten!
ik heb em draaiend!! gewoon de nieuwste patch downloaden! is moeilijk te vinden op internet enzo omdat je in een lompe queue moet stijd bij file planet maar ik heb em! hij doet het.. vooral de muziek van rt2 is super!!! lunatic.. als je nog vragen hebt.. mail me dan ff
ik heb em draaiend!! gewoon de nieuwste patch downloaden! is moeilijk te vinden op internet enzo omdat je in een lompe queue moet stijd bij file planet maar ik heb em! hij doet het.. vooral de muziek van rt2 is super!!! lunatic.. als je nog vragen hebt.. mail me dan ff
Verwijderd
jij weet echt niet waar je over praat he? reageer dan ook liever nietVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 18:13:
Rail Road Tycoon 2 moet kunnen lopen op XP het platform: Win9X/WinMe/WinXP
defraggen is alleen het verschuiven van clusters naast elkaar om meer snel heid te creeeren en illegaal en legaal maakt geen zak uit
Verwijderd
idd, me repley was blijbaar toch een succes. siemenz ze probleem is gelukkig nog gelukt. "Je moet het dan wel legaal hebben anders heeft ut geen zin " was gewoon een flauwekul ik probeerde me mond vol te praten.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 01:35:
[...]
jij weet echt niet waar je over praat he? reageer dan ook liever niet
defraggen is alleen het verschuiven van clusters naast elkaar om meer snel heid te creeeren en illegaal en legaal maakt geen zak uit![]()
en verander je avatar want die had ik al eerder.
toevallig dat we hetzelfde avatar hebben staan maar geloof me of niet, ik heb het niet van jou
ik snap wat hij bedoeld met legaal of niet, als je een update hebt gevonden werkt die meestal niet, omdat hij dan de originele files niet kan vinden omdat die meestal zijn gepatched met een noCD crack ofzo, maar ik heb gewoon de legale rrt.. (ik was TOEN nog rijk)
Ik heb die voor een tientje gekocht
Klopt, vaak voeren de patch programma's een check uit op alle bestanden, en als (gamenaam).exe anders is (gecracked dus) dan het origineel, wil een patch vaak niet installeren.siemenz schreef op 21 oktober 2002 @ 01:15:
ik snap wat hij bedoeld met legaal of niet, als je een update hebt gevonden werkt die meestal niet, omdat hij dan de originele files niet kan vinden omdat die meestal zijn gepatched met een noCD crack ofzo, maar ik heb gewoon de legale rrt.. (ik was TOEN nog rijk)
Zorg dus altijd dat je een backupje maakt van de originele (gamenaam).exe
Verwijderd
AIJ , Er is gelukkig iemand die me wel begrijptsiemenz schreef op 21 oktober 2002 @ 01:15:
Pagina: 1