WINXP Railroad tycoon 2

Pagina: 1
Acties:

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
HI all,

ik wil railroad tycoon weer es spelen op mijn pc met win xp maar als ik em opstart staat er, programm cannot run in NT, iemand oplossingutje?
ik wil geen dualboot ofzo...

mzzl

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 23:09

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

siemenz schreef op 16 oktober 2002 @ 15:22:
HI all,

ik wil railroad tycoon weer es spelen op mijn pc met win xp maar als ik em opstart staat er, programm cannot run in NT, iemand oplossingutje?
ik wil geen dualboot ofzo...

mzzl
Compatibiliteits mode al eens geprobeerd? Rechts klikken op de exe en dan os kiezen wat je wilt.

Verwijderd

probeer een patch te downen?, misschien hebbe ze aanpassingen gedaan om hem ook te laten draaien op XP

Verwijderd

Rail Road Tycoon 2 moet kunnen lopen op XP het platform: Win9X/WinMe/WinXP
een patch zou mischien kunnen helpen maar betwijfel het. vervolgens kan je ff defraggen.
Je moet het dan wel legaal hebben anders heeft ut geen zin 8)7

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Legaal of illegaal is echt geen issue. Geef me EEN reden waarom de illegale versie niet zou werken ! Aan de crack kan het niet liggen, het enige wat die doet is de legaliteits-check skippen.

Laat je ons wel ff weten hoe je het op hebt gelost als het gelukt is ? Ik heb zelf RT2 ook nog liggen (origineel :)) en op zich wil 'ik em ook wel weer es spelen !

Mother, will they like this song?

• siemenz
gasten!
ik heb em draaiend!! gewoon de nieuwste patch downloaden! is moeilijk te vinden op internet enzo omdat je in een lompe queue moet stijd bij file planet maar ik heb em! hij doet het.. vooral de muziek van rt2 is super!!! lunatic.. als je nog vragen hebt.. mail me dan ff

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 18:13:
Rail Road Tycoon 2 moet kunnen lopen op XP het platform: Win9X/WinMe/WinXP
een patch zou mischien kunnen helpen maar betwijfel het. vervolgens kan je ff defraggen.
Je moet het dan wel legaal hebben anders heeft ut geen zin 8)7
jij weet echt niet waar je over praat he? reageer dan ook liever niet

defraggen is alleen het verschuiven van clusters naast elkaar om meer snel heid te creeeren en illegaal en legaal maakt geen zak uit |:( |:( en verander je avatar want die had ik al eerder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 01:35:
[...]

jij weet echt niet waar je over praat he? reageer dan ook liever niet

defraggen is alleen het verschuiven van clusters naast elkaar om meer snel heid te creeeren en illegaal en legaal maakt geen zak uit |:( |:( en verander je avatar want die had ik al eerder.
idd, me repley was blijbaar toch een succes. siemenz ze probleem is gelukkig nog gelukt. "Je moet het dan wel legaal hebben anders heeft ut geen zin " was gewoon een flauwekul ik probeerde me mond vol te praten. :X esc.

toevallig dat we hetzelfde avatar hebben staan maar geloof me of niet, ik heb het niet van jou :o maar ik zal het wel loop van de dag veranderen, ( respect ) Moet nu naar school. O-)

• siemenz
ik snap wat hij bedoeld met legaal of niet, als je een update hebt gevonden werkt die meestal niet, omdat hij dan de originele files niet kan vinden omdat die meestal zijn gepatched met een noCD crack ofzo, maar ik heb gewoon de legale rrt.. (ik was TOEN nog rijk)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb die voor een tientje gekocht :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

PcDealer schreef op 21 oktober 2002 @ 11:14:
Ik heb die voor een tientje gekocht :)
Maar doet ie het wel?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
siemenz schreef op 21 oktober 2002 @ 01:15:
ik snap wat hij bedoeld met legaal of niet, als je een update hebt gevonden werkt die meestal niet, omdat hij dan de originele files niet kan vinden omdat die meestal zijn gepatched met een noCD crack ofzo, maar ik heb gewoon de legale rrt.. (ik was TOEN nog rijk)
Klopt, vaak voeren de patch programma's een check uit op alle bestanden, en als (gamenaam).exe anders is (gecracked dus) dan het origineel, wil een patch vaak niet installeren.
Zorg dus altijd dat je een backupje maakt van de originele (gamenaam).exe :o

Verwijderd

siemenz schreef op 21 oktober 2002 @ 01:15:
AIJ , Er is gelukkig iemand die me wel begrijpt _/-\o_
Pagina: 1