Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zoek iets anders dan Raamrubber Chrome molding ofzo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben nu al dik 1 week bezig om mijn raam af te werken. Ik had eene raam ingezaagt, alleen nu kan ik niet op een vatsoenlijke manier dat chrome molding eromheen krijgen. Raamrubber wil ik niet gebruiken omdat ik een apparte vorm heb, en een open gesneden kabel werkt ook niet (zover kan ik dat niet netjes opgen gesneden krijgen..)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Kan je een tipje van de sluier lichten en ons vertellen wat voor vorm je hebt?

Want in sommige gevallen valt het ook best goed te kitten (wel zwarte kit natuurlijk ;))

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ronde vorm met een hoek er uit (dus een soort maantje)

Verwijderd

Kabel proberen te knippen?

Eerst de kern er uit halen en dan met nagel schaartje knippen.

• knifto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-11 14:00
Bij de betere autozaak hebben ze chromen molding met een soort van lijm in de molding zelf, deze is heel makkelijk te buigen door de fohn erop te zetten en omdat die "lijm" in de molding zit blijft het perfect zitten rond scherpe hoeken en dat soort dingen, ik heb het toen bij "brezant" in katwijk gehaald (hebben geen site), het is gewoon zoon autozaak met van alles en nog wat, succes

Verwijderd

Topicstarter
knifto schreef op 16 oktober 2002 @ 19:48:
Bij de betere autozaak hebben ze chromen molding met een soort van lijm in de molding zelf, deze is heel makkelijk te buigen door de fohn erop te zetten en omdat die "lijm" in de molding zit blijft het perfect zitten rond scherpe hoeken en dat soort dingen, ik heb het toen bij "brezant" in katwijk gehaald (hebben geen site), het is gewoon zoon autozaak met van alles en nog wat, succes
dat heb ik dus, maar het werkt voor geen meter!!! er komen knikken enzovoort in... lijkt dus totaal niet mooi!

tipje leest ook mijn 1ste post eens goed door aangezien dat ik dat daar ook al vertelt had hetzelfde geld die gast van de kabel...

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Damn tmug je had je nou maar via mijn actie gekocht he ? ;-)

Verwijderd

Topicstarter
fleppuhstein schreef op 16 oktober 2002 @ 21:05:
Damn tmug je had je nou maar via mijn actie gekocht he ? ;-)
ik ga nu nog eens een metertje van jou spul proberen :P Werkt dat ook niet moet ik weer wat anders bedenkten :/

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Ik heb het zelf al gebruikt, het is echt perfect. Ik ga denk ik over een maand of twee weer een inkoop actie doen. HEt is gewoon superspul, voor een superprijs
Pagina: 1