in onderstaande code staat in een div een table met daarin weer een hyperlink die een functie probeert aan te roepen.
Het probleem is dat het in IE4 en 5+, enz, enz wel werkt maar in NS4 NIET!
heeft te maken met dat de link in een absoluut gepositioneerde DIV staat.
zet ik de table in onderstaade code in een relatief gepositioneerde DIV , dan werkt het, maar dat wil ik niet.
dus probeer ik om de relatief gepositieneerde DIV(met daarin de table, en hyperlink) in een absoluut gepositioneerde DIV te zetten, dan werkt dat ook niet...
ik snap niet hoe ik nu een functie moet benaderen,
----------------
voorwaarde is dat alles in een absoluut gepositioneerde DIV moet staan, staat in de absolute DIV weer een relatief gepositioneerde DIV(met daarin weer de table + hyperlink) dan maakt dat weer niet uit
----------------
Het probleem is dat het in IE4 en 5+, enz, enz wel werkt maar in NS4 NIET!
heeft te maken met dat de link in een absoluut gepositioneerde DIV staat.
zet ik de table in onderstaade code in een relatief gepositioneerde DIV , dan werkt het, maar dat wil ik niet.
dus probeer ik om de relatief gepositieneerde DIV(met daarin de table, en hyperlink) in een absoluut gepositioneerde DIV te zetten, dan werkt dat ook niet...
ik snap niet hoe ik nu een functie moet benaderen,
----------------
voorwaarde is dat alles in een absoluut gepositioneerde DIV moet staan, staat in de absolute DIV weer een relatief gepositioneerde DIV(met daarin weer de table + hyperlink) dan maakt dat weer niet uit
----------------
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <div id="menuDiv2"
style="position:absolute;visibility:hidden;"
onMouseOver="clearTimeout(hideTimer)"
onMouseOut="hideTimer=setTimeout('closeMenu()',500)"
>
<table onMouseOut="clearTimeout(hideTimer)">
<tr>
<td>
<table bgcolor="cccccc" border="1" width="150" cellspacing="1" >
<tr>
<td><a href="javascript://" onMouseOver="openMenu
(this,'menuDiv3')" onMouseOut="hideTimer=setTimeout('closeMenu()',500)">menuutje 1</a>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
</div> |