Commerciele Airducts?

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Natuurlijk hoor ik al, "zelf maken!" :) En ik heb ook laatst een duct gemaakt van doorzichtig plastic voor een kastje van me, maar nu ben ik toch op zoek naar commerciele airduct, je weet wel zo'n kap of slang over je CPU cooler, die naar een fan achterop toe gaat. Ik heb al een beetje gezocht in de search en in de pricewatch, maar daar staat weinig. Laatst was hier wel een topic met een gozer die had een duct ergens gekocht. Ik wil gewoon even kijken wat er op de markt is en voor hoeveel.

specs

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ken alleen die Zalman koeling, waar een airduct op zit.
Stond eerst op T.net. :)

[edit]
Dit dus :)

• maratropa
  • Niet online
ja die ken ik. Je hebt dus ook van die slangen met een stuk plastic die je op een fan zet, en de ander over de heatsink. En hier was dus laatst iemand die had een bruine kap/duct gekocht.

specs

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

die zalman koeler is hier verkrijgbaar
Zalman CNPS5700D-CU

en een airduct:

Aeroduct

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

:) Twix, U is te snel voor mij _/-\o_

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Met dat ding werd m'n cpu 7 graden kouder! :) Alleen had ik natuurlijk 2 ipv 1 fan voor me cpu en dus meer herrie. Toen heb ik ze op een lagere snelheid gezet dmv een Zalman fanmate zodat die 2 fans samen evenveel geluid maakten als alleen 1 fan en toen was de cpu temp nog steeds 4 graden lager :)

• maratropa
  • Niet online
volgens mij is het concept airduct ook nog niet vaak genoeg toe gepast. Het kan beswel wat schelen, ook in geluidsproductie.

specs

Verwijderd

zeker.. best kun je een geluidsisoleerde slang kopen met diameter van je fan en die erop tapen. Kost niks en super efficient...
Die slang kun je overal kopen.... elke doe het zelf zaak heeft dat spul
En zo niet.. probeer eens een growshop.
Pagina: 1