Het Grote Earth and Beyond topic

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Afbeeldingslocatie: http://ebweb.westwood.ea.com/preview/community/Images/New%20Images/EnB_online_logo.large.gif

Officiele Site:
http://www.earthandbeyond.ea.com

Fansites:
Afbeeldingslocatie: http://www.ebportal.com/images/banner.jpg
-Star maps van Trekain

Oude EaB topics:
Earth & Beyond - Beta test
Earth & Beyond: Clan maken?

Dit is dus een discussie topic, voor problemen van een technische aard verzoek ik iedereen om hierover een topic te openen in Spielerij - Problemen & Vragen. Screenshots, mits netjes ge-resized, zijn ook van harte welkom :Y).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/moderator/DSCF0794.jpg

Ik heb hem zelf net opgehaald bij Dynabyte, Groningen. Ik kamp met 1 'klein' probleempje; ik heb geen GameTime cards en geen CreditCard, ik kan dus nog niet spelen.
Redwing: Zou ik eventueel gebruik kunnen maken van jouw CreditCard, iig totdat Dynabyte GameTime Cards gaat verkopen?

Verwijderd

Wat is een GameTime card eigenlijk :?
(en waarom ben je nooit meer op msn)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

Arno

PF5A

Moet je dokken voor online gamen :?

dan vond ik de demo leuker :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• M a a r t e n
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 14:51:
Wat is een GameTime card eigenlijk :?
(en waarom ben je nooit meer op msn)
Een GameTime Card moet je zien als beltegoed, met 1 kaart kun je 3 maanden spelen en 1 kaart kost rond de 40 euro. Je moet in-game het nummer van je gekochte kaart invullen en vervolgens heb je er 3 maanden geen omkijken meer naar.

Verwijderd

wel handig :)
(waarom ben je nooit meer op msn... mij gedelete :P )

Verwijderd

Lijkt me wel een leuk spel.. beetje duur alleen.. om elke maand weer te betalen

• M a a r t e n
update:
Ik heb net even met Dynabyte gebeld, ze willen zo snel mogelijk de GTCards gaan verkopen, vanaf wanneer precies. wisten ze nog niet.

• M a a r t e n
Even een linkje naar Review bij IGN.com.
En met dit subtiele kickje (;)) nogmaals m'n vraag aan redwing:
Redwing: Zou ik eventueel gebruik kunnen maken van jouw CreditCard, iig totdat Dynabyte GameTime Cards gaat verkopen?

Verwijderd

Nah man, als dat uitbereid moeten we voortal altijd betalen voor online gamen! wat een zuig id man

Verwijderd

speel het al, echt gaaf. Ik ben nu Terran Enforcer :)
heb al wel een vraagje :( : hoe kom ik van Sol naar 61 Cygni ?!?!? ik moet daar een shipment afleveren maar ik ben heel Vega, Gallina, Aragoth, Alpha Centairi en half Sol doorgeweest maar kon nergens de goeie gate vinden :( (wel een heleboel exploration XP :P )

Maaruh, gaan we dan een Guild starten van GoT ???
weet niet echt hoe dat gaat maar zag een boel mensen met guilds :D

• M a a r t e n
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 09:37:
speel het al, echt gaaf. Ik ben nu Terran Enforcer :)
heb al wel een vraagje :( : hoe kom ik van Sol naar 61 Cygni ?!?!? ik moet daar een shipment afleveren maar ik ben heel Vega, Gallina, Aragoth, Alpha Centairi en half Sol doorgeweest maar kon nergens de goeie gate vinden :( (wel een heleboel exploration XP :P )

*kuch* Starmap ;)
Als Enforcer moet je dus:
Earth, Asteroid Belt Beta, Saturn, Glenn, Carpenter, New Edinburgh, Inverness, 61 Cygni. :Y)

Ooh en we mogen hier niet over clans/guilds praten.
(Tenzij een mod het spel zelf ook speelt, heh Wim (ItSnows) :+)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:55
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 09:37:
hoe kom ik van Sol naar 61 Cygni ?!?!?

Naast de starmap die hierboven genoemd is, kun je ook in de starmap in het spel zelf op het meest rechtse knopje bovenin (volgens mij, anders ff uitproberen) drukken. Zit er nog niet zo lang in, maar als je die indrukt krijg je de hele galaxy te zien ipv wat je al hebt ontdekt. Daar staan dus ook alle verbindingen tussen de systemen in :)

En die guild is wel een goed idee, weet zo ook niet precies hoe je die opstart, maar volgens mij kun je in het menu gewoon een nieuwe guild aanmaken. Joinen zal dan ook wel niet zo'n probleem zijn.

[removed]

Verwijderd

online dokken voor een game zuigt... :/
Het is wel een vet spel, ik zou het wel willen kopen maar ruim 13 euro/maand boven op die 55 die EA nu al voor hun PC Games vraagt, :/

• M a a r t e n
Redwing! :)
Zet je ICQ even aan als je wilt.

• redwing
M a a r t e n schreef op 17 oktober 2002 @ 13:07:
[...]

Redwing! :)
Zet je ICQ even aan als je wilt.
Doet het momenteel niet :( PCtje moet ik opnieuw installeren, aangezien de helft niet meer werkt ivm een paar virusjes. Maar stuur maar een mailtje naar redwing_74@hotmail.com. Lees ik meestal wel een paar keer per dag :)

[removed]

• M a a r t e n
redwing schreef op 17 oktober 2002 @ 14:00:
[...]

Doet het momenteel niet :( PCtje moet ik opnieuw installeren, aangezien de helft niet meer werkt ivm een paar virusjes. Maar stuur maar een mailtje naar redwing_74@hotmail.com. Lees ik meestal wel een paar keer per dag :)
Oke je hebt mail!
Zitten er eigenlijk extra voordelen aan het doorspelen met je Founder char tegenover een nieuwe char die gemaakt is in retail periode?

• redwing
M a a r t e n schreef op 17 oktober 2002 @ 17:04:
[...]

Oke je hebt mail!
Zitten er eigenlijk extra voordelen aan het doorspelen met je Founder char tegenover een nieuwe char die gemaakt is in retail periode?
Niet echt, behalve dat je een voorsprong hebt, die specials decals hebt (FF op je vleugels staan), en ze hebben het erover dat je er in de toekomst extra's mee zou kunnen krijgen, maar wat dat inhoudt, en of je je daar nu echt wat bij voor moet stellen weet ik niet :)

[removed]

Verwijderd

heb de kaart vanmiddag ontdekt ja :D

ben nu bijna lvl 30 en bijna tijd voor de 2d hull-upgrade dus :9~ :9 :9~

maaruh, groepje maken dan ? of is er niet genoeg animo ? we kunnen ook gewoon allemaal de friends-list populeren ofzo ?

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zodra er gametime cards zijn ga ik deze game zeker aanschaffen en doe ik aan een GoT groep mee, credit cards blijf ik een te groot risico vinden.
Waar ik benieuwd naar ben, maar waar je moeilijk een antwoord op kunt geven, is de levensduur van een dergelijk spel, zowel voor een speler (na een paar maanden heb je het wel weer gezien) als voor de producent. Alleen van Ultima weet ik dat deze een lange levensloop had.

• M a a r t e n
The_Cook schreef op 18 oktober 2002 @ 09:53:
Zodra er gametime cards zijn ga ik deze game zeker aanschaffen en doe ik aan een GoT groep mee, credit cards blijf ik een te groot risico vinden.
Waar ik benieuwd naar ben, maar waar je moeilijk een antwoord op kunt geven, is de levensduur van een dergelijk spel, zowel voor een speler (na een paar maanden heb je het wel weer gezien) als voor de producent. Alleen van Ultima weet ik dat deze een lange levensloop had.
Weet niet of het klopt, maar ik had begrepen dat er een script klaarligt voor 5 jaar gameplay :Y).

• redwing
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 04:20:
heb de kaart vanmiddag ontdekt ja :D

ben nu bijna lvl 30 en bijna tijd voor de 2d hull-upgrade dus :9~ :9 :9~

maaruh, groepje maken dan ? of is er niet genoeg animo ? we kunnen ook gewoon allemaal de friends-list populeren ofzo ?
Ik kan wel een guild maken. Kost geloof ik 10.000 credits, maar die kan ik wel missen. Is alleen de vraag hoe we hem noemen.
The_Cook -> schijnbaar heb je altijd je cc nodig ook al werk je met gametimecards. Ze hebben het nodig voor de identificatie van degene die spelen of zoiets :?

[removed]

• Kookgek
  • Niet online
Ik las het inderdaad. 2 vragen, Kun je per maand gamen/opzeggen en vinden jullie het de +_ 13 euro per maand waard? (Mooi bedrag per jaar)

Verwijderd

redwing:
Tweakers of Space ? :P
haha, Tweakers in outer Space :D
naja, mensen, verzin een mee :)
(guilds kunnen zeker alleen door traders worder opgericht ?)

• redwing
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:18:
redwing:
Tweakers of Space ? :P
haha, Tweakers in outer Space :D
naja, mensen, verzin een mee :)
(guilds kunnen zeker alleen door traders worder opgericht ?)
Guilds kunnen gewoon door iedereen worden opgericht, het enige wat je nodig hebt is een naam, en die 10.000 credits natuurlijk :) Verder vind ik die tweede naam wel goed klinken :P
The_Cook schreef op 18 oktober 2002 @ 11:38:\nIk las het inderdaad. 2 vragen, Kun je per maand gamen/opzeggen en vinden jullie het de +_ 13 euro per maand waard? (Mooi bedrag per jaar)
Ligt eraan of je echt van dit soort spellen houdt. Ik vind in ieder geval wel dat het zijn geld waard is. Ik heb nu voor 3 maanden tegelijk betaald, daarna zie ik wel weer of het me nog steeds bevalt. Ik verwacht van wel (elite heb ik op mijn c64 ook jarenlang gespeeld ;) )

[removed]

• Kookgek
  • Niet online
Redwing, via welke site heb je die G.T. kaart aangeschaft?

• redwing
The_Cook schreef op 18 oktober 2002 @ 14:25:
Redwing, via welke site heb je die G.T. kaart aangeschaft?
Ik gebruik gewoon mijn credit card. Je kunt iig via je cc per maand/3maanden/6 maanden betalen. En je kunt zodra je termijn verstreken is gewoon opzeggen. Met je gametimecard werkt het eigenlijk hetzelfde. Je moet dan het nummertje opgeven, en je krijgt een melding zodra je tijd bijna opis, zodat je hem al dan niet kunt verlengen.
Het spel zelf heb ik besteld via cdromshop, aangezien ik het te lang vond duren om erop te wachten tot ie in Nl was :)

[removed]

• Kookgek
  • Niet online
Begint zeer interessant te klinken! Ik heb nog wel een aardige guild naam voor jullie: ;) Space G.o.T.'s ;)

Verwijderd

ben nog een aantal "losse" NL tegengekomen gister, die ook wel een NL guild wilden.
Heb ze overgehaald te w8ten. Misschien kunnen ze ons gewoon joinen als we er 1 hebben. je moet ook minimaal 6 mensen hebben d8 ik.
maareh, Flying Dutchmen vond ik ook wel grappig...

• redwing
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 09:25:
ben nog een aantal "losse" NL tegengekomen gister, die ook wel een NL guild wilden.
Heb ze overgehaald te w8ten. Misschien kunnen ze ons gewoon joinen als we er 1 hebben. je moet ook minimaal 6 mensen hebben d8 ik.
maareh, Flying Dutchmen vond ik ook wel grappig...
Van die 6 mensen kon ik nergens vinden. Bij E&B stond alleen dat je dus die 10k nodig hebt, een naampje intikt, en dat daarna je guild toegevoegd zou moeten zijn aan het lijstje van guilds :)

[removed]

Verwijderd

ik zit nu bij de Flying Dutchmen.
we zitten op Orion
Ik ben Smear (stomme naar, typte het eerste in wat me te binnen schoot, d dat ik het later nog kon veranderen omdat mijn huidige nick al in gebruik was :( )

• M a a r t e n
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 17:24:
ik zit nu bij de Flying Dutchmen.
we zitten op Orion
Ik ben Smear (stomme naar, typte het eerste in wat me te binnen schoot, d dat ik het later nog kon veranderen omdat mijn huidige nick al in gebruik was :( )
Welke betaalwijze gebruik jij eigenlijk Death?
Redwing, hoe staat het ondertussen met Icq? :)

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-12-2025
Heeft er iemand ook zo'n last gehad met registeren?
komt elke keer met de opmerking : can not authenticate you're credit card at this moment.
Please try at another time.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• redwing
M a a r t e n schreef op 20 oktober 2002 @ 18:12:
[...]
Redwing, hoe staat het ondertussen met Icq? :)
Ik ben bezig. Had nog wat problemen met mijn PCtje opnieuw te installeren. Heb nu het meeste aan de praat, merk alleen in E&B dat ik enemy's van dichtbij de helft van de tijd niet kan zien :? Zie je dus alleen dat vierkantje eromheen, maar voor de rest niets. Heb al de laatste video-drivers gepakt, maar dus geen flauw idee waar dat door komt.
Als ik vanavond tijd heb zet ik de rest van de progs erop, en heb ik ook weer icq :)

[removed]

Verwijderd

ik betaal met de credit card van mn ouders :D
(ze weten het wel hoor :P )

• M a a r t e n
Yes!
Ik ben er weer :Y)
Welke galaxies spelen jullie? Ik heb mijn beta chars op Pegasus staan.
(redwing: Je kan het zien als je op je char klikt ;))

• redwing
M a a r t e n schreef op 22 oktober 2002 @ 15:21:
Yes!
Ik ben er weer :Y)
Welke galaxies spelen jullie? Ik heb mijn beta chars op Pegasus staan.
(redwing: Je kan het zien als je op je char klikt ;))
Dan zal ik dat straks eens kijken. Volgens mij zat ik ook op Pegasus als ik het me goed kan herinneren.
Maar heb je nu al wat geregeld voor die cc of moet ik daar nog wat voor doen :) Vrijdag heb ik nl. eindelijk een beetje tijd om hier eens goed naar te kijken.

edit:
Ik zit nu dus op Galileo, maar als we nog een guild maken, en de meeste zitten op andere servers kan ik daar natuurlijk altijd opnieuw beginnen (Wordt het wel een Progen Warrior :) )

[removed]

• M a a r t e n
redwing schreef op 23 oktober 2002 @ 11:28:
[...]

Dan zal ik dat straks eens kijken. Volgens mij zat ik ook op Pegasus als ik het me goed kan herinneren.
Maar heb je nu al wat geregeld voor die cc of moet ik daar nog wat voor doen :) Vrijdag heb ik nl. eindelijk een beetje tijd om hier eens goed naar te kijken.

edit:
Ik zit nu dus op Galileo, maar als we nog een guild maken, en de meeste zitten op andere servers kan ik daar natuurlijk altijd opnieuw beginnen (Wordt het wel een Progen Warrior :) )
Hmm, welke zitten de meeste (gezelligste) mensjes? :+
Dan gaan we daar gewoon allebei spelen.

EBportal forum spotte ik net o.a. Dronkenman, ze zitten @ Galileo.

Verwijderd

wij hebben nu al een guild van 20 + mensen, alleen maar NL.
Op Orion.
zojuist kwam er zelfs iemand van een andere server op Orion kijken omdat hij over ons gehoord had :D wel cewl

• M a a r t e n
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:04:
wij hebben nu al een guild van 20 + mensen, alleen maar NL.
Op Orion.
zojuist kwam er zelfs iemand van een andere server op Orion kijken omdat hij over ons gehoord had :D wel cewl
Ah kijk eens aan 20 klinkt goed!
Is er een max. voor een guild? Lijkt me wel gezellig! :Y)
Orion here I come!

• redwing
M a a r t e n schreef op 24 oktober 2002 @ 00:16:
[...]

Ah kijk eens aan 20 klinkt goed!
Is er een max. voor een guild? Lijkt me wel gezellig! :Y)
Orion here I come!
Dan zal ik daar vanavond of morgen ook eens een nieuw karakter aanmaken. Je ziet me wel verschijnen :)
M a a r t e n , welk type ga jij spelen ?

[removed]

• M a a r t e n
redwing schreef op 24 oktober 2002 @ 08:56:
[...]

Dan zal ik daar vanavond of morgen ook eens een nieuw karakter aanmaken. Je ziet me wel verschijnen :)
M a a r t e n , welk type ga jij spelen ?
Ik heb op Pegasus een 25 JD, maar ik vind het 'exploren' toch leuker, dus m'n primairy char. is nu JE :)

Ingame naam is misschien ook handig :+
Ciryatur
(voor de nieuwsgierigen, het is elvish: ciryatur (only attested as the personal name Ciryatur of an admiral, but the word means *"ship-ruler") -UT:239)

Verwijderd

gezellig als jullie erbij komen :)
ik ben nu een lvl 50 Terran Enforcer :) :) :)

zoals al eerder:
The Flying Dutchmen
-contact Smear (ikke :P )
of Nove is er ook vaak
of Gipygqueen ( de leader, en let op de g ertussen)

• redwing
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 10:17:
gezellig als jullie erbij komen :)
ik ben nu een lvl 50 Terran Enforcer :) :) :)

zoals al eerder:
The Flying Dutchmen
-contact Smear (ikke :P )
of Nove is er ook vaak
of Gipygqueen ( de leader, en let op de g ertussen)
Ik zit er al bij, M a a r t e n denk ik zo onderhand ook :) Ik had gisteren iig de naam van Gipsygqueen aan M a a r t e n gegeven. 1 minuut nadat ik mijn karakter op die server had aangemaakt werd ik al gevraagd te joinen, en had M a a r t e n me al gevonden. Snel servertje daar :+

[removed]

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Nou reacties/reviews van het spel graag? Okee, ik heb dan maar meteen een vraag.

Speelt hier iemand met dial-up snelheid? zo ja gaat dat?
En verder wou ik graag weten of jullie er tevreden mee zijn. Geef maar cijfers of zo.

TMAXTINT

• Visionist
  • Laatst online: 06-09-2025
Na een reinstall van windows en Earth & Beyond kwam ik tot een nare ontdekking. E&B start gewoon goed op, echter loopt het mis als ik op een willekeurige toets druk, of met muise klik bij introfilmpje. Uit het niets keert die dan terug naar windows. Ik gebruik nu Windows 2000 met servicepack 4 en dat zou moeten werken volgens de requirements. Iemand anders die dit probleem kent?

• Visionist
  • Laatst online: 06-09-2025
een schone installatie + nieuwste directx drivers (ipv overheen kopieren) doet wonderen. :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een Buddy Referal code voor dit spel over.
Met deze code kun je de demo van Earth and Beyond upgraden naar de retail versie. Er zit ook 30 dagen speeltijd bij.

Om deze te kunnen gebruiken heb je echter wel OF een gametime card nodig (dit doe ikzelf) of een Credit Card.

Gametimecard kan men online kopen: http://www.eabuddystore.com
Een gametimecard is voor 90 dagen extra speeltijd.

Totaal dus 120 dagen speeltijd.

Deze buddy code kun je gratis van mij krijgen, de timecard of credit card natuurlijk niet.

Een voorwaarde is er echter wel, met de referal knop die je na registratie krijgt moet je mij opgeven als referal (kost verder niets, ik krijg alleen 2 skill points daarvoor).

Wie o wie wil hem hebben?

Let wel op dus he! Ik heb alleen een buddycode voor je, je MOET een timecard of creditcard hebben/kopen om gebruik te kunnen maken van de code!
(beetje belachelijk dat wel, maar het is niet anders ... )

Hoop niet dat deze kick erg is, een nieuw topic leek me toch wat overdreven.

[ Voor 10% gewijzigd door itsme op 03-09-2003 19:07 . Reden: kick ]

Nothing to see here

Pagina: 1