Toon posts:

[UT2003] Hoe connecten naar server?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort bezig met UT2003 in de single player mode.
Nu wil ik uiteraard ook wel eens proberen online te spelen (ben nieuw met UT B)), maar als ik "multiplayer" kies en dan "join" vindt ie nooit een server :? (kabelinternet). De handleiding is ook onduidelijk hierover.
Iemand tips? PC hangt overigens in een LAN, misschien dat ie daar op naar een server zoekt?

thx _/-\o_

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Tja datzelfde heb ik idd ook, ik heb gewoon GameSpy Arcade geinstalleerd en daarmee vervolgens een servertje uitgezocht, werkt perfect :)

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:33

LegacyCode

De crack van de division

Of All Seeing Eye installeren, werkt net zo goed als GameSpy.

legacycode.net

Verwijderd

Topicstarter
Mmm. Met Gamespy werkt het ook niet. Hij "Launcht" netjes het spel, maar dan zit ik weer gewoon in het standaard menu en zie ik bij multiplayer nog steeds niets....:-(

En ja, het is een origineel

Verwijderd

Je hebt hem helemaal orgineel?

Verwijderd

Topicstarter
Ow,

Wat ik trouwens wel doe: Ik rip een image van het origineel naar mijn HDD en mount die met daemon-tools. Dat speelt nl. stukken sneller. Zou dat een probleem kunnen zijn? Lijkt me niet...toch:?

Verwijderd

probeer het eens normaal zou ik zeggen ;)

verder zou je het zo kunnen doen:

Opstartregel:

voorbeeld: UT2003.exe unreal://66.26.46.28:7777

dus dat betekent, achter de exe file deze extension plakken, en dan ipv dit ip het ip van de server invullen

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:23:
Ow,

Wat ik trouwens wel doe: Ik rip een image van het origineel naar mijn HDD en mount die met daemon-tools. Dat speelt nl. stukken sneller. Zou dat een probleem kunnen zijn? Lijkt me niet...toch:?
Ik denk niet dat dit hier aan ligt, ik heb nml hetzelfde gedaan en bij mij werktie prima... bovendien zei je zelf al dat je het wel SP kon spelen, dus dit lijkt me sterk...

Heb je trouwens een firewall draaien? je moet UT natuurlijk wel "toestemming geven" om online over die poort te gaan spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Alle bovenstaande heb ik geprobeerd zonder succes
- Gamespy werkt niet (kom ik gewoon in het menu van UT2K3)
- Seeing Eye werkt niet (kom ik gewoon in het menu van UT2K3)
- Met unreal:// werkt ut ook niet
- Firewall staat zelfs uit

Ik ben los!
8)7

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 11:43

CBA

een vat, een vat, een vat !

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 21:26:
Alle bovenstaande heb ik geprobeerd zonder succes
- Gamespy werkt niet (kom ik gewoon in het menu van UT2K3)
- Seeing Eye werkt niet (kom ik gewoon in het menu van UT2K3)
- Met unreal:// werkt ut ook niet
- Firewall staat zelfs uit

Ik ben los!
8)7
Sja je mag nog een "origineel" hebben als je een illegale key gebruikt krijg je geen serverlist, ga het spel gewoon kopen ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op de hoogte van de regels op GoT, dus ik stel geen vragen over illegaal verkregen spullen, en heb dus ook gewoon een CD-key. Bedankt voor dat vertrouwen CBA ;( !
Het werkt inmiddels (maar dus niet met daemon tools, wat ik overigens nog niet snap). Overige mensen: bedankt voor de input!
Thread closed

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 11:43

CBA

een vat, een vat, een vat !

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:00:
Ik ben op de hoogte van de regels op GoT, dus ik stel geen vragen over illegaal verkregen spullen, en heb dus ook gewoon een CD-key. Bedankt voor dat vertrouwen CBA ;( !
Het werkt inmiddels (maar dus niet met daemon tools, wat ik overigens nog niet snap). Overige mensen: bedankt voor de input!
Thread closed
Raar, want ik heb de originele versie en bij mij werkt ie wel met deamon tools ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Verwijderd

Een vriend van me had ook problemen, hij was gehackt en z'n hd was gecrashed en hij moest daardoor een nieuwe kopen ook zei hij dat z'n ut key gejat was. Vraag me niet hoe hij dat wist, maar toen hij probeerde z'n key weer in te voeren met een nieuwe schijf werkte het niet. Hij moest ut opnieuw kopen, heeft hij gedaan en eht werk weer. PS key's worden ook wel eens uit de winkel gejat (over geschreven uit eht boekje)
Pagina: 1