Even het volgende:
Ik ben op zoek naar een laptoppie voor mijn vriendin. Ze wil graag een laptop i.v.m. de ruimte op haar appartementje, ach ja en zo'n computer is ook zo'n lelijk ding...
Maar goed nu heb ik dus ff in de pricewatch gekeken en verder bij de laptopper.
Nou heb ik wel een leuke aanbieding gevonden van pcvergelijk, ze bieden een Sony Vaio PCG-FX602 aan voor 1399,- pleuro's.

Hieronder even de verdere specificaties:
AMD Duron 1,1 Ghz processor
14,1" TFT scherm
64 kB Cache
STd 256 MB RAM
512 MB Max. RAM
ATi 3D Rage Mobility M1 2x AGP en 8 Mb Ram
16,7 million colours
1024x768 pixels
Dual View
20 GB Harddisk
internal 3.5 inch Diskette drive
internal combo drive (CD-Rw/DVD)
3D Surround
Ports: i.LINK™ (IEEE1394), 400 Mbps • 2 x USB ports • DC-In • Microphone Jack • Headphone Jack • Serial and parallel port • RJ-11 direct port – built-in
modem V.90/K56Flex • VGA connector for monitor • RJ-45 direct port – built-in Ethernet 10 BASE-T/100 BASE-TX • TV out • Docking Station Interface • 1x Type III • 2 x Type I and II PCMCIA:
56k Modem V.90
Ingebouwde Ethernet 10 BaseT/100 Base-TX
324x266x39 mm case dimensions
Weight 3,1 Kg incl. battery
1 jaar garantie (carry in)
Mijn vraag is nu eigenlijk het volgende:
Ik heb gehoord dat die krengen superheet worden, dit i.v.m. de amd processor die erin zit. Is dat ook zo, en geeft dat nog problemen.
Voor de duur van de accu-tijd maakt het niets uit aangezien ze de laptop toch thuis zal gebruiken.
Ik zag bij de pricewatch dat deze laptop redelijk populair was, dus graag mensen die echt ervaring ermee hebben. Overigens een link naar een review zou ook welkom zijn. Heb zelf nog niet ééntje kunnen vinden over de Sony Vaio PCG-FX602 .
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een laptoppie voor mijn vriendin. Ze wil graag een laptop i.v.m. de ruimte op haar appartementje, ach ja en zo'n computer is ook zo'n lelijk ding...
Maar goed nu heb ik dus ff in de pricewatch gekeken en verder bij de laptopper.
Nou heb ik wel een leuke aanbieding gevonden van pcvergelijk, ze bieden een Sony Vaio PCG-FX602 aan voor 1399,- pleuro's.

Hieronder even de verdere specificaties:
AMD Duron 1,1 Ghz processor
14,1" TFT scherm
64 kB Cache
STd 256 MB RAM
512 MB Max. RAM
ATi 3D Rage Mobility M1 2x AGP en 8 Mb Ram
16,7 million colours
1024x768 pixels
Dual View
20 GB Harddisk
internal 3.5 inch Diskette drive
internal combo drive (CD-Rw/DVD)
3D Surround
Ports: i.LINK™ (IEEE1394), 400 Mbps • 2 x USB ports • DC-In • Microphone Jack • Headphone Jack • Serial and parallel port • RJ-11 direct port – built-in
modem V.90/K56Flex • VGA connector for monitor • RJ-45 direct port – built-in Ethernet 10 BASE-T/100 BASE-TX • TV out • Docking Station Interface • 1x Type III • 2 x Type I and II PCMCIA:
56k Modem V.90
Ingebouwde Ethernet 10 BaseT/100 Base-TX
324x266x39 mm case dimensions
Weight 3,1 Kg incl. battery
1 jaar garantie (carry in)
Mijn vraag is nu eigenlijk het volgende:
Ik heb gehoord dat die krengen superheet worden, dit i.v.m. de amd processor die erin zit. Is dat ook zo, en geeft dat nog problemen.
Ik zag bij de pricewatch dat deze laptop redelijk populair was, dus graag mensen die echt ervaring ermee hebben. Overigens een link naar een review zou ook welkom zijn. Heb zelf nog niet ééntje kunnen vinden over de Sony Vaio PCG-FX602 .
Alvast bedankt.