azerty naar qwerty converter.

Pagina: 1
Acties:
  • 838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48293

Topicstarter
ik heb een probleem.. ik ben al de hele morgen aan het zoeken naar een converter van azerty naar een qwerty toetsenbord voor in onze Compaq armada e500 want we hebben nog wel wat belgen op de afdeling dus..

weet iemand een shop die dat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:47
Je hoeft enkel de toetsenbordindeling op belgisch zetten in het besturingssysteem.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

of je koopt een toetsenbordkit AZERTY-BE

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
waar kun je die kopen dan>>> het gaat om de indeling :) hehe
jullie zouden me erg helpen.. als ik een adres krijg.. google leverd geen ruk op.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

plakstickers.....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 22:43

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Anoniem: 48293 schreef op 16 oktober 2002 @ 13:23:
waar kun je die kopen dan>>> het gaat om de indeling :) hehe
jullie zouden me erg helpen.. als ik een adres krijg.. google leverd geen ruk op.. hehe
:|

Waar kan je die kopen?

Informeer voor de aardigheid eens bij COMPAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 09:26

EMP

Krulloos!

jah, technisch gezien zijn die dingen 100% hetzelfde, alleen zitten wat letters op een andere plaats, een watervaste stift is dus 100% succes verzekerd (inclusief de instelling in Windhoos natuurlijk, andere opslossingen zjin alleen mooier.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:59
Kun je niet gewoon de toetsen eruit wippen en op een andere plek er weer in douwen?
Gewoon een gooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

in windows azerty naar een qwerty instellen en de knopjes omwisselen, kloar! :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het gaat om 7 laptops hehe het moet verwisselbaar zijn :)
krijg je strax zoveel letters op 1 knopje ":)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 11:18

Cis

Die Belgen kunnen toch wel blind typen (ZO dom zijn ze toch niet?? :) ) ?? Evt een stickertje erop plakken met de juiste letter en klaar is kees, zoals mijn voorgangers ook al zeiden. Uiteraard wel even de instellingen in Windows goedzetten

Bij Mediamarkt R'dam zag ik ze geloof ik liggen overigens, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou gewoon wat computerwinkeltjes bij je in de buurt afbellen en vragen of ze Azertietjes hebben :) (leuk woord trouwens, Azer-tietjes :D )

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dus nerges een inet shop.. mag ook in het buitenland zijn hoor . baas betaald :) het gaat ook om de toets combo`s die op de knoppen zitten. het moet professioneel blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Gewoon Compaq mailen om een spare-part.
Er zijn geen andere merken die keyboards leveren voor een Armada van Compaq gok ik zo.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.