[win2k] SP3 wil niet installeren?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:23

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net een verse install van Windows 2000 Pro gedaan. SP1 en SP2 geinstalleerd. Vervolgens SP3. De install lijkt goed te gaan, de self-check gaat prima. Halverwege stopt hij er echter mee en krijg ik de melding

"An error has occured during installation"

Verder niets. Ik heb al gereboot, maar bij nieuwe pogingen exact 'tzelfde verhaal. Weet iemand waar ik kan achterhalen wat er precies fout gaat? Is er ergens een logfile ofzo? Of kent iemand toevallig dit probleem?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 08:38

SpeedBart

Futurama 0wnage

Weet je zeker dat jouwversie van sp3 dezelfde taal is?
Misschien nog een x proberen te downloaden en nog een x proberen te installeren.

Verder weet ik het ook niet wat het zou kunnen zijn. Ik heb wel eens zoiets gehad met Sp2. toen heb ik die niet erop gezet en direct Sp3 geinstalleerd.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Verwijderd

Ik heb net Windows 2000 Advanced Server geinstalleerd het installeren van service pack 3 ging vlekkenloos tot na de het opstarten als je dat beeld heb van Win 2000 dat hij aan het laden is krijg ik ineens een BSOD en schijnt iets met me hd te maken hebben beetje vreemd...

Verwijderd

Wat gebeurt er als je sp3 vanaf de windows update site installeert?

offtopic:
is het vanaf win2k niet zo dat in sp3 ook alle patches van sp1 en sp2 verwerkt zitten?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 13:32:
offtopic:
is het vanaf win2k niet zo dat in sp3 ook alle patches van sp1 en sp2 verwerkt zitten?
Ja

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 11:12
Waarom eerst sp1 en sp2 geïnstalleerd? Elk SP bevat de fixes van de voorgaande versies. Tevens is een slipstream van je servicepack op je installatie files een aanrader als je een schone installatie van plan bent. Je hoeft dan geen SP meer te installeren. Die zit er dan gelijk al bij.

Voor je huidige probleem zou ik proberen de netwerk install te downloaden van SP3. Deze download alleen het benodigde voor jou installatie. Wel een (snelle) internetverbinding vereist.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PROnline schreef op 16 oktober 2002 @ 13:39:

Voor je huidige probleem zou ik proberen de netwerk install te downloaden van SP3. Deze download alleen het benodigde voor jou installatie. Wel een (snelle) internetverbinding vereist.
Helaas, de netwerk install bevat juist alles zodat je dus niet alles apart hoeft te downloaden

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Pagina: 1