Ik wil een pc met Windows95 upgraden naar Windows98SE. Je kent dat wel, zit je in windows, gooi je de cd erin en hij vraagt of je deze versie van windows wil upgraden... Jammer dan, na verloop van tijd komt hij met de melding dat hij deze versie van windows95 niet kan upgraden. Een probleem dat veel mensen tegen het lijf lopen als je het aan mij vraagt. Heb de search al gebruikt, maar kan niets vinden over dit probleem.
Toevallig weet ik dat er een manier is om dit te omzeilen. Er is dan 1 bestand in de windows directory dat verwijderd moet worden. Welke dit moet zijn is mij even ontgaan dus als er mensen zijn met oplossingen??? graag!!!
Schone installatie is geen optie en heb geen zin om die schijf eerst te gaan backuppen. Het moet via een andere manier kunnen...
Toevallig weet ik dat er een manier is om dit te omzeilen. Er is dan 1 bestand in de windows directory dat verwijderd moet worden. Welke dit moet zijn is mij even ontgaan dus als er mensen zijn met oplossingen??? graag!!!
Schone installatie is geen optie en heb geen zin om die schijf eerst te gaan backuppen. Het moet via een andere manier kunnen...