Toon posts:

[UNIX] Foxpro runnen vanuit webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een webpage die op een unix server draait en dingen naar dbase en postgres leest/schrijft. Een extern bedrijf heeft voor ons een foxpro progje geschreven die een aantal truukjes uithaalt die ik zelf niet kan maken. Ik wil via de webpage (php) een commando geven om die .fxp te draaien. Ik doe dit nu via een win98 :'( servertje die om de minuut een cronjob uitvoert. Ik moet dus altijd 1 minuut wachten voor hij die fxp een schop geeft. Kan ik die fxp runnen onder Unix? Ik heb goede php skills maar weet NIX van foxpro en zijn cross-platform compatibility.

Wildcard

• tijn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-07 00:06
Naar mijn weten is Fox Windows-only. Je kunt eventueel wel de database op je *nix server zetten en die met PHP benaderen, maar dan mis je natuurlijk de truukjes van het Fox programma.

Cuyahoga .NET website framework

Verwijderd

Topicstarter
>Je kunt eventueel wel de database op je *nix server zetten en die met PHP benaderen, >maar dan mis je natuurlijk de truukjes van het Fox programma.

Dit kan niet want om die dbase structuur is een heel administratiesysteem gebouwd. de webpagina is een interface zodat gebruikers van buitenaf het administratiesysteem kunnen veranderen..
foxpro voor joenix: wie?