Toon posts:

Misschien een beetje dom maar.....

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een viperII met tv-out, maar ik heb geen kabels voor de tv-out naar de tv.
Ik heb begrepen dat het op de scart van de tv aangesloten moest worden.
Maar welke uitgang moet ik nemen dan op de kaart? Je hebt er 2 een s-vhs en een andere meen ik. En waar kan je die dingen kopen?

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 21:37
de svhs uitgang ( die met al die gaatjes) is beter, dan de composite. Je kunt een svhs kabel kopen en een scart adapter, waar deze svhs inkan heb ik ook gedaan, koste 34,95. Alleen als je grotere afstand dan 1,5 meter heb kom je waarschijnlijk bij speciaalzaak terecht. weet niet waar je woont, maar Radio Piet in arnhem heeft in ieder geval lengtes van 5 meter.

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Grunn, maargoed daar hebben ze dat vast ook wel.
Maar koop je zoiets bij een pc-zaak of bij een audio/tv zaak zeg maar?
Want ik was vandaag op een pc-discount, maar daar hadden ze volgens een vrouw die bij een toch best wel uitgebreide kraam met allerlei soorten kabels het niet.
Nou leek ze d'r ook niet zo heel veel vanaf te weten maargoed.....

• Stampre
kheb eerst bij een audio/tv zaak gevraagd, hadden ze dat wel maar geen 5 meter

Verwijderd

Mediamarkt in Rotterdam of Amsterdam, hier vind je werkelijk alles wat betreft kabels en andere zooi.

Verwijderd

R3DBaron, ik heb geen antwoord op je vraag, maar een vraag voor je. Hoe bevalt die ViperII met TV-out??

Verwijderd

Topicstarter
Nou heinrich ik kan je daar eigenlijk nog niet zo'n goed antwoord op geven.
Tot nu toe heb ik er nog wel vrij veel problemen mee. Vooral met spellen die niet helemaal goed lopen etc, maar dit is denk ik niet representatief want ik heb nog geen internet op die computer waar die viper inzit (ik krijg overigens 6 november eindelijk kabel op m'n kamer) dus ik heb nog geen enkele driver update kunnen doen dus ik heb goede hoop dat het dan nog beter wordt.

athlon 600, 128mb pc133, maxtor 30.7 7200rpm, viper II + tv-out, pioneer 105s, abit ka7-100, etc

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 10:26

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

in bijna elke plaats heb je topch wel een radio modern ik heb mijn kabel van 5M daarvan daan

Verwijderd

Voor zover ik weet kun je die boel gewoon bij de Gamma halen. Die zul je in Grunn ook wel hebben. (in vorden heb je 'm niet maar dat zul je ook wel weten ;) )

De echte tweakert kan niet zonder gamma.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

ken niet zonder de gamma.

of is het nou KAN niet zonder de gamma :)

klote reclames daar gaat al het werk van die nederlandse leraren(ook vrouwelijk)

openkat.nl al gezien?

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 22:35

Pierik

I'll be back!!!

nee KAN niet zonder de gamma

Damn je was me voor :(

Iracing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
In grunn hebben we natuurlijk een gamma joost.
In vorden ook niet maar vorden is gewoon cool dus daar niet verder over zeuren jochie.
Bovendien hebben ze vast geen gamma in canada dus...............
:-)

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

gni gni en ik heb in die tijd ook nog een edit gedaan ;)

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Nee we hebben hier inderdaad geen gamma. Maar wel een radioshack. Lijkt op het eerste gezicht een Compaq Presario/Packerd Bell winkel maar ze hebben achterin ook echt alle dingen die je maar nodig kunt hebben.... kabeltjes, plugjes, weerstandjes, etc.

• Stampre
ff voor heinrich, bevalt wel die viper, alleen jammer dat max tv-out res 800x600. Enne spellen, (vooral race) gaan prima op tv. als je met office op tv wilt gaan werken wordt dat niks of je moet lettertype 18 nemen. Maaar ik ben best tevreden voor dat geld.

Verwijderd

Een normale tv heeft een resolutie van 512x384. Jij hebt in 800x600 echt geen scherp beeld hoor.

• Stampre
dat klopt, maar dat kan jij niet weten want je hebt nog nooit op MIJN tv gekeken

Verwijderd

Stampre: HDTV'tje? Die dingen zijn trouwens razend populair hiero in Canada. Hier thuis helaas geen, alleen een 38" gewone. (ja dat is vrij groot ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nouw dan ga ik zo maar eens op de fiets (ja een student heeft geen auto) naar de gamma toe zo'n mooi kabeltje halen.
Kan ik vanavond d'r eens lekker mee gaan klooien.

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik dus gister bij de gamma, hebben ze daar maar kabeltjes van 1,5 meter maargoed ik haal het wel ergens anders.
Maar nou vraag ik me nog wat af.
Ik zag d'r zo'n scart kabel hangen die dus aan de ene kant scart was en aan de andere kant 3 tulp kabels had. Was bedoeld om bijvoorbeeld een camcorder aan de tv te hangen. Zou ik zo'n ding ook kunnen gebruiken om er m'n videokaart aan te hangen en dan de 2 geluidskabeltjes ervan aan m'n sblive! dig. uitgangen te hangen?

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
je kunt er gewoon elke kabel met tulp voor gebruiken, mijn tv krijgt z'n beeld door een 5m. audio kabel, geen probleem. :)
Pagina: 1