De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Heb je het ook al met het meegeleverde mounting programma geprobeerd in Mandrake 9.0?
Weet niet precies hoe ie heet (aangezien ik op school zit kan ik het ook niet bekijken nu), maar het was iets met een groen icoon ervoor
Misschien dat je er wat aan hebt!
Weet niet precies hoe ie heet (aangezien ik op school zit kan ik het ook niet bekijken nu), maar het was iets met een groen icoon ervoor
Misschien dat je er wat aan hebt!
ja, ik heb met dat programma gekeken, en het mounten gaat op zich goed (wordt bij het opstarten al gemound) alleen als ik hem dan wil gaan bekijken dan gaat het niet meer goed.... ook kreeg ik bij het afsluiten van linux het probleem dat hij hem niet goed kon unmounten (zo heet dat toch??)
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Misschien is er dan wel iets mis met de partitie!
Probeer eens Partition Magic te draaien of iest als scandisk en kijk of die een fout kan vinden op de partitie.
Probeer eens Partition Magic te draaien of iest als scandisk en kijk of die een fout kan vinden op de partitie.
probeer onder windows even "chkdsk /f" te draaien. ik heb hetzelfde gehad en dit werkte toen bij mij.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
met een van de partities is idd iets mis, want daar kan ik met partition magic ook niets mee...Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 18:13:
Misschien is er dan wel iets mis met de partitie!
maar onder winxp werken ze wel goed
de andere kan ik alles mee...
zal nog een keer proberen met die /f optie (staat die niet voor fast; is dat juist niet minder goed dan gewoonlijk?)Magic schreef op 16 oktober 2002 @ 18:16:
probeer onder windows even "chkdsk /f" te draaien. ik heb hetzelfde gehad en dit werkte toen bij mij.
Die /f staat voor fix, neem ik aan.
dat kloptwzzrd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:32:
Die /f staat voor fix, neem ik aan.
/f = fix
/r = repair
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1