Waarom flusher er zo weinig man naar http://keyproxy.tcw.cx ???

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ja, het subject lijkt me redelijk veelzeggend :).. Als ik het goed heb zijn er op dit moment 43 mensen die naar deze "DPC-dedicated-keyserver" (ofzo :) flushen.... Ik vindt het wel leuk eigenlijk, lekkere stats en in geval van een megaflush flushen we gewoon daar naartoe... sparen en flushen maar ;).... dus vandaar een beetje reclame voor dit... haal maar onderuit waarom je hier NIET naar zou moeten flushen.. :)

btw we zitten in de top 30 !!!!! :) op naar de top 10! ;)

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Ik vind dat er ook meer mensen moeten flushen naar keyproxy.tcw.cx dus stel dit in in je client en flushen maar

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Maarreuh een domme vraag (geen zin om er zelf over na te denken) die keyproxy natuurlijk wel na 90 dagen de eerst bloks weggooien, hoe doen jullie dat dan? Of houdt ie bij wanneer welk blokje dbinnenkwam om het vervolgens binnen 90 dagen weeer weg te doen???
Leg s uit?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Qui-Gon
  • Laatst online: 06-04 10:29
Omdat ik een eigen keyserver heb: http://keyserver.dyndns.org (alleen voor het e-mail adres sjaakvr@kabelfoon.nl)
dat is stukken makkelijker want als de internetverbinding weg is dan staan er nog 2000 blocks op de keyserver :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

die ^^%$%^%%* proxy van me wil me blokjes maar niet naar die server sturen....
maar als ik eindelijk me kabel heb ga ik ook daarheen flusssen!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ik doe het niet meer omdat flushen en fetchen erg langzaam gaat. Voor megaflushes e.d. is het wel errug handig.

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Die 90 dagen hoef je niet bang voor te zijn. Het inbuffer van de proxy is maximaal 750 blocks, daar kan mijn eigen netwerk nog geen twee dagen mee doen.

• Eddict
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Wat is in godsnaam de reden om dit wel te doen ?
Pagina: 1