Spel klapt netwerk eruit

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 11:11

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Hey,

Vaag probleem hiero, kocht laatst voor een prikkie het spel GORE. Ikke installeren, best wel een lache shootter, alleen wat blijkt, sluit ik de game af, weg netwerk.Ook de multiplayer functie in de game doet et nie. Ik denk 'da kan toch niet aan het spel liggen'? Ikke dagje gewacht, nog steeds de verbinding weg. Kabelmoden van @home gereset, en ja hoor, ik heb weer verbinding :? Ligt het dan aan het spel? Bij alle andere games die ik speel klapt nooit me verbinding eruit en kan ik gewoon multiplayeren, vaag want als ik GORE speel dan is me verbinding weg en MOET ik me kabelmodem resetten.

Heb @home gebeld, en die hebben het kabelmodem getest, geen problemen volgens hun.... Ik draai overigens WinXP

Is dit een geval van een brakke game of een brakke netwerkaart of wat?
Volgens mij is het een netwerkprob. dus ik hoop dat ik goed zit met me topic hiero

_/-\o_

I pitty the fools who took my game-station.....

Verwijderd

hoevaak is dit gebeurd ?

Verwijderd

Zijn er patches uitgebracht? heb je die ook geïnstalleerd?

EDIT: Na spel gespeeld hebben internet weg?... collega problemer? ;)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gok ik ook op ja ;)
Wat gebruik je voor je inet deling ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:15
hey waar heb je die voor een prikkie gekocht (en hoeveel prikkie?). Ik zoek gore nml ook een tijdje :)

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
elke keer als ik em start, speel, en weer afsluit. Tevens gebruik ik geen router als jullie dat bedoelen. En patches heb ik al geinstalled, geen effect :/ zit nu op versie 1.45 ofzow.....

Het is gewoon een PC met een Realtek NIC met een kabel abbo van @home. Na het spelen moet ik het modem resetten, anders kom ik voor geen mogelijkheid op het net.

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Bong-One schreef op 16 oktober 2002 @ 12:55:
hey waar heb je die voor een prikkie gekocht (en hoeveel prikkie?). Ik zoek gore nml ook een tijdje :)
Hmz, bij de Dixons voor 9,95 pleuro.... prikkie toch.... alleen kut dat me inet eruit knalt steeds.... :(

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ulti23 schreef op 16 oktober 2002 @ 14:33:
[...]

elke keer als ik em start, speel, en weer afsluit. Tevens gebruik ik geen router als jullie dat bedoelen. En patches heb ik al geinstalled, geen effect :/ zit nu op versie 1.45 ofzow.....

Het is gewoon een PC met een Realtek NIC met een kabel abbo van @home. Na het spelen moet ik het modem resetten, anders kom ik voor geen mogelijkheid op het net.

Dus op die realtek NIC zit je kabelmodem rechtstreeks aangesloten.
Geen Winroute of andere software proggels ?

Wat is 'geen internet' ?
Kun je niet meer pingen, kun je niet meer DNS'en?
Wat gebeurt er als je nadat 'inet eruit geklapt is' meteen een nieuwe IP adres aan de DHCP server vraagt ?

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Dus op die realtek NIC zit je kabelmodem rechtstreeks aangesloten.
Geen Winroute of andere software proggels ?

Wat is 'geen internet' ?
Kun je niet meer pingen, kun je niet meer DNS'en?
Wat gebeurt er als je nadat 'inet eruit geklapt is' meteen een nieuwe IP adres aan de DHCP server vraagt ?
Ja, de NIC zit direkt op het modem, dus geen winroute of andere proggels :)

Verder doet inet niks, hij pingt niet, het doet gewoon niets. Welke pagina ik ook probeer te openen, hij komt altijd met een server of dns fout, en dat ie de pagina niet kan openen. En dat doet ie alleen als ik Gore opstart en afsluit. Ik heb net het spel opnieuw geinstalled, geen effect, zelfde fout.

[noob modus]Hoe je dat laatste doet weet ik niet....[/noob modus] :Y)

Word er een beetje gestoord van en heb al een beetje zin om de Gore CD als frisbee te gaan gebruiken. >:) :)

Verwijderd

geen router ??, kvraag het maar ?!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:43:
geen router ??, kvraag het maar ?!
Nope geen router. Heb gister de netwerkkaart getest in een andere PC, daar ook Gore opgezet, uurtje gespeeld, afgesloten en boem, ook daar het inet eruit. Met dezelfde foutmelding als voorafgaand beschreven. Dus moest ik daar ook het kabelmodem resetten, waarna het internet het weer deed.

Twee mogelijkheden:

1. Brakke Netwerkkaart, ik ga het vanavond met een andere proberen....
2. Gore is gewoon brak, de CD dan, of een bug in het spel. Multiplayer doet ie dus gewoon niet, niet op mijn PC als een andere..... :(

Iemand nog andere ideeën? :? :/

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

: I have a fast Internet connection and I experience some lag during multi-player, how can I correct this?
A3: In the Main Menu click on MULTI-PLAYER then on CONNECTION SETTINGS. Ensure that your your connection type is selected. You will have to disconnect from a server and reconnect for changes to take effect. Also during gameplay, press TAB and ensure you ping time is low. The closer to zero the better but most will average pings around 50 - 75. Dial-up connections will most likely have higher pings than Cable/DSL connections.
Al eens met de settings gevogeld ?
[noob modus]Hoe je dat laatste doet weet ik niet....[/noob modus]
code:
1
2
Start -> run > CMD [enter] 
ipconfig /renew [enter]

GoreBonuspack Extra levels en patches in1

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Topicstarter
Thnx voor de moeite koffie, _/-\o_
Ik ga dit vanavond eens ff allemaal proberen, mocht het probleem dan nog nie opgelost zijn, dan........ :X :X :X

Van mij mag ie op slot deze ;)

Pagina: 1