Ik ben nog steeds aan het wachten op een aanbieding van een laptop bij de lidl hier in nederland, maar die komt steeds niet. Aangezien het telkens een TARGA laptop is, wil ik wat dingen weten. Zijn er tussen jullie mensen die ook een TARGA bij de lidl hebben gekocht? Zo ja, wat vinden jullie er van? En als laatst, waar zijn die targa laptops nog meer te koop behalve bij de lidl. Ik kan ze nergens vinden.
Er is pas een paar weken geleden nog een laptop in de aanbieding geweest, dus er zal voorlopig nog wel niets komen. Ik zou misschien hopen op november/december en probeer het anders eens bij de Aldi.
Verwijderd
ONGELOOFELIJK volgende week hebben ze laptops bij lidle WEER, heel veel mooie spulletjes volgende week trouwens, grote speakers, grote tv, of het iets is hmmm....
Verwijderd
nee joh ik heb vanmiddag het krantje gehaald, 30 oktober staat er, volgende week prijs bekendmaking, dat staat er in ieder geval...dus in Nederland
Ik heb ook net een krantje gehaald voor aanbiedingen vanaf 23 oktober maar ik zag geen laptop staan..... Kan je dat krantje inscannen? Als het niet teveel werk is natuurlijk.
Verwijderd
Heb hem gescant maar als je het krantje heb moet er toch instaan lijkt me op de voorpagina helemaal bovenaan.
Ik weet niet hoe je hiero een plaatje upload ik zie niks staan dus mail me even op alexalex@zonnet.nl dan mail ik het of zeg even hoe ik het moet oploaden...
Ik weet niet hoe je hiero een plaatje upload ik zie niks staan dus mail me even op alexalex@zonnet.nl dan mail ik het of zeg even hoe ik het moet oploaden...
Ik heb weleens gehoord dat Targa laptops met een AMD 1800+ erg heet worden. Hoe komt dit eigenlijk? Wat kan je er tegen doen?
ik heb er 1 an targa een 1800 hij word zo warm dat je gewoon een warme knie hebt (de rechter) en die warmte is eigenljik best aangenaam ech niet heet ofzo 
ik ben moe
ik ben moe
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Pagina: 1