Toon posts:

Webcam delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn logitec webcam (die van de chello actie) delen met een andere PC thuis.
de netwerk-verbinding ligt er al.

Situatie Win2000pro met (chello-aansluiting/zonealarm/winroute) hierop de webcam geinstalleerd. Deze wil ik delen met een Win98SE.

Hoe krijg ik dit voor elkaar.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Netmeeting :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken verders netmeeting eigelijk niet, ik dacht dat alleen icm met outlook of msn werkt. Het moet eigenlijk alleen werken als de bewegingsindicator aangaat.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 11:16:
Ik ken verders netmeeting eigelijk niet, ik dacht dat alleen icm met outlook of msn werkt. Het moet eigenlijk alleen werken als de bewegingsindicator aangaat.
Dat kan met de logitech software.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed heb, installeer ik op beide netmeeting, in de software kan ik idd die bewegingsindicator instellen. Als er dan wat beweegt komt is dit te zien op de win98 PC??

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je nou eens uitlegd wat je precies wilt :?

Wil je dat een PC in je LAN volledige controle heeft over een Webcam die aan een andere PC hang in datzelfde LAN? Dat kun je wel vergeten (tenzij je met remote control proggies als VNC/PC-Anywhere enzo aan de gang gaat).

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Koffie schreef op 16 oktober 2002 @ 13:30:
Als je nou eens uitlegd wat je precies wilt :?

Wil je dat een PC in je LAN volledige controle heeft over een Webcam die aan een andere PC hang in datzelfde LAN? Dat kun je wel vergeten (tenzij je met remote control proggies als VNC/PC-Anywhere enzo aan de gang gaat).
ook dat werkt vaak niet echt.
en dan kan die andere pc niet gebruikt worden :D

Verwijderd

men neef heeft voor zen eindwerk zo een programma geschreven, ene pc wordt gebruikt als server, en als er een verandering in het beeld gedetekteerd wordt, dan krijg je op de client een waarschuwing.

lijkt me nou net wat jij nodig hebt
(mail me es: errorke@pandora.be)
Pagina: 1