Ik heb sinds gisteren ClarkConnect geinstalleerd. Het werkt echt super bij mijn. Dit is een file/web/ftp server, gateway en nog wat zaakjes. Voor degene die dus een file/web/ftp server willen opzetten, dit is echt goed. Je hebt toegang via een speciaal admin panel, via secure shell, en je kunt dus gewoon met eventuele windows machines de machine direct benaderen. Nu heb ik zelf een probleem. Ik heb het geinstalleerd op een 8 GB hd (hij heeft overgens maar iets van 100 mb nodig geloof ik) Nu zie ik de shares in windows (via samba). Nu heb ik in mijn oude server (windoos server) een hd van 80 GB waar 70 GB aan data opstaat. Ik wil deze nu plaatsen in mijn nieuwe server en ook delen met andere machines. Weet iemand een manier om dit voor elkaar te krijgen? ClarkConnect draait trouwens op Redhat 7.3 basis. Alvast bedankt...
ps. Ik weet ook niet goed hoe ik met mijn Linux bak die server kan benaderen, misschien ook nog een oplossing?
ps. Ik weet ook niet goed hoe ik met mijn Linux bak die server kan benaderen, misschien ook nog een oplossing?