Config:
- Asus P4T, 384MB RDRAM, Intel P4 1,4GHz (niet overklokt)
- Asus V7700 GeForce2GTS Pure 32MB
- 300W ATX voeding (met AUX power)
Als ik deze bak opstart, krijg ik 5 van de 6 keer (geloof me, ik heb het zitten tellen
) een compleet gescrambled beeld. Gekke tekentjes, dus videokaart doet het niet goed. Alle andere hardware werkt normaal, ik merk dat WinXP geboot wordt maar het beeld blijft klote.
Dit probleem is alleen te verhelpen door de PC aan te zetten, binnen 1 seconde weer uit en dan DIRECT weer aan. Aan/uit/aan snel achter elkaar, dus. Ik doe dit nou al een jaar, maar je snapt dat het niet echt lekker is voor de hardware.
De V7700 werkt in andere PC's zonder mankeren. Een GeForce 3, GeForce 4 en een Ati RageIIc werken zonder probleem in het AGP slot van de P4T. De voeding is voorzover ik weet in orde, doorgemeten met multimeter alles ok.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken... bedankt alvast voor je reply.
- Asus P4T, 384MB RDRAM, Intel P4 1,4GHz (niet overklokt)
- Asus V7700 GeForce2GTS Pure 32MB
- 300W ATX voeding (met AUX power)
Als ik deze bak opstart, krijg ik 5 van de 6 keer (geloof me, ik heb het zitten tellen
Dit probleem is alleen te verhelpen door de PC aan te zetten, binnen 1 seconde weer uit en dan DIRECT weer aan. Aan/uit/aan snel achter elkaar, dus. Ik doe dit nou al een jaar, maar je snapt dat het niet echt lekker is voor de hardware.
De V7700 werkt in andere PC's zonder mankeren. Een GeForce 3, GeForce 4 en een Ati RageIIc werken zonder probleem in het AGP slot van de P4T. De voeding is voorzover ik weet in orde, doorgemeten met multimeter alles ok.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken... bedankt alvast voor je reply.
Knockwurst.