[XP] Temp Internet files wil niet leeg

Pagina: 1
Acties:

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 22:16

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
mijn temp internet documten is 800 mb oid
en als ik alles weggooi (behalve de cookies die bijelkaar maar enkele mb's zijn) dan issie nogstteeds 800 mb. Want er staat voor de rest echt helemaal niks in die map alleen een stuk of 200 files van 1 kb en geen mappen
En er staat dat er 10 mappen zijn, maar ik zie er geen een
kijk maar naar de screenie
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/tempintfiles.jpg

en ja ik heb wel aanstaan dat ik hidden files zie
en als ik search naar files groter dan 1 mb vind ie niks

Wat moet ik doen om nou die 800 mb kwijt te raken?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Verwijderd

Het klinkt heel raar, maar als ik het programma ACDSee - browser gebruik (picture viewer), en ik browse naar de directory van "Temporary Internet Files" dan zie ik daar massa's folders enn bestanden die ik met de verkenner niet zie. En ja, ik kan ze verwijderen in de ACDSee browser !! Ook vaak enkele 10-tallen MB's !

PS: ik heb ook view hidden aanstaan!

Verwijderd

Open dan gewoon de map en Shift-Del ze dan :)

Verwijderd

nog effe vermelden: Die folder names hebben dan hele rare namen daar ( zoiets als "ERHhH-357457-QEWE" en dergelijke

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:10:
Open dan gewoon de map en Shift-Del ze dan :)
Je ziet ze niet in de verkenner !

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:53

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Gewoon via de properties van IE weggooien.. Dan zijn ze echt weg.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heel simpel: gewoon even als een andere gebruiker inloggen met admin rechten, en dan de IE temp folder van die andere gebruiker wegmikken.
En ook in internet settings instellen dat ie alle temp files na sluiten van IE weggooid. Scheelt echt megabytes aan zooi.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-05 22:16

Crowmeister

Stop!.... Continue

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:08:
Het klinkt heel raar, maar als ik het programma ACDSee - browser gebruik (picture viewer), en ik browse naar de directory van "Temporary Internet Files" dan zie ik daar massa's folders enn bestanden die ik met de verkenner niet zie. En ja, ik kan ze verwijderen in de ACDSee browser !! Ook vaak enkele 10-tallen MB's !

PS: ik heb ook view hidden aanstaan!
Dat wou ik net doen toen ik dit las
KermieCow schreef op 16 oktober 2002 @ 10:32:
Gewoon via de properties van IE weggooien.. Dan zijn ze echt weg.
Werkt meteen :D

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 07:47
Er is idd een submap Content.IE5 en die word niet weergegeven in de explorer van windows zelf.. :? Lekker handig maarjah.
Bij mij word die Content.IE5 map iig niet geleegd als je temp files leeg maakt via properties van IE.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Pagina: 1