Laatst heb ik een window in mn server gezet, maar wil nu een andere cooler op mn cpu hebben, eentje die er "echt uit springt" zeg maar. Nou heb ik in 1 van mn clients nog een Blue Orb (VGA) koeler zitten. Zou het mogelijk zijn om die Blue Orb op die CPU te zetten ? Maar dan moet ik dus wel weer een cooler hebben voor mijn GF2 GTS. Zou ik daar ook een passief koelertje voor kunnen gaan gebruiken ? OC tijdperk van mijn grafische kaart is toch wel voorbij.
Probeer ergens een oude Golden Orb vandaan te halen... niemand gebruikt die nog, dus ze kosten niks meer tegenwoordig.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Cooler op een slot 1 P2? Onzin!
Ik draai al een onwijs lange tijd zonder met temperaturen tussen 30 en 35 graadjes celcius; gaat perfect 
De overige koeling in mijn kast is vrij goed en misschien heb ik toevallig een goede versie; moet je maar ff uitproberen.
De overige koeling in mijn kast is vrij goed en misschien heb ik toevallig een goede versie; moet je maar ff uitproberen.
Wat voor P2 heb je? De langzame varianten (233 enzo) kunnen prima zonder fan werken
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
VOS 32+ das de beste
, heb ik zeer lang zelf gebruikt, en hij is gewoon gigantisch groot.
Ik heb een P2-300Mhz@337Mhz. Heb laatst al een paar dagen zonder cooler gedraait en dat werkt wel, maar het gaat me er gewoon om dat ik een mooie look krijg bij die CPU. Daarom wilde ik kijken of misschien die Blue Orb die ik heb ipv het standaard coolertje erop kan. Gewoon op 5v laten draaien, koelt toch wel genoeg dan.
gek, ik heb een slot 1 p2 450, ding wordt bloedheet, en slaat na 2 min af zonder heatsink. krijg em met heatsink net niet stabiel op 500
By the way......zou een GeForce2 GTS 32MB ook zonder koeler STABIEL draaien, of ben ik dan DEBIEL bezig ?
En anders een simpel passief koelertje erop, die is volgens mij al stukken beter dan zo'n standaard gaar rot coolertje
dat kan wel stabiel ja.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:50:
By the way......zou een GeForce2 GTS 32MB ook zonder koeler STABIEL draaien, of ben ik dan DEBIEL bezig ?En anders een simpel passief koelertje erop, die is volgens mij al stukken beter dan zo'n standaard gaar rot coolertje
als je em enorm under clocked, of een enorm groot koelrib over hebt (like een Spire Superrock ofzow).
die GF2GTSen worden best warm.
in de PC hier naast me zit een GF2MX met een passief blokje maar daar brand je bijna je poten aan, dus stel je voor hoe heet een GF2GTS dan wordt.
ik heb in deze pc wel een GF2GTS zitten maar daar zit blueorb op en wat memory sinks, en dat houd em lekker koel.
Pagina: 1