Toon posts:

Output vertraging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

DC is nog vrij nieuw voor me, maar ik heb nu toch wel een vraagje... op één van de bakken (p3-500, W2K) waar ik de F@H client heb draaien gebeurt iets raars. Hij is bezig met Project 180, en op deze machine duurt een frame ongeveer 37 minuten. Dit is vrij constant, echter laat op de avond begint ie aan een frame en daar istie dan in ene dik 8 uur mee bezig (degene waar ie gisteravond mee is begonnen draait nog, nu dus al 10 uur!). Kent iemand dit fenomeen? Ik heb al gekeken in de system logs, maar er lijkt toch echt niets gescheduled te draaien na die tijd...

Grtz

LF

Verwijderd

Hmmm. Tja, herstart de client even. Als de WU corrupt is geworden pakt 'ie vanzelf een nieuwe. Staat er 's avonds geen defrag geplanned?

• STW
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-05 19:20

STW

Moridin

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:25:
Hallo allemaal,

DC is nog vrij nieuw voor me, maar ik heb nu toch wel een vraagje... op één van de bakken (p3-500, W2K) waar ik de F@H client heb draaien gebeurt iets raars. Hij is bezig met Project 180, en op deze machine duurt een frame ongeveer 37 minuten. Dit is vrij constant, echter laat op de avond begint ie aan een frame en daar istie dan in ene dik 8 uur mee bezig (degene waar ie gisteravond mee is begonnen draait nog, nu dus al 10 uur!). Kent iemand dit fenomeen? Ik heb al gekeken in de system logs, maar er lijkt toch echt niets gescheduled te draaien na die tijd...

Grtz

LF
Misschien power save ? Suspend mode of zoiets ? Of mosschien andere dingen in de taskmanager ?

It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Kijk gewoon even of er iets is dat je pc vertraagt en/of heel veel cpu cycles in gebruik neemt, zo ja dat uitzetten, zo niet dan de client ff opnieuw opstarten, dan is de wu corrupt waarschijnlijk.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt