For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
In principe zal het wel lukken, echter betwijfel ik of het ook lukt met bijvoorbeeld audio CD's (en andere CD's die voor een goede copie direct access tot de CD hardware vereissen).
Als je gewoon een copie van een data CD wil zal het zeker gaan lukken.
Een snelle netwerkverbinding en brander met bufferunderrun-protection lijkt me een absolute aanrader voor het branden over een LAN.
Maar ik zou zeggen, test het eens uit en probeer eens een copietje te maken.
Als je gewoon een copie van een data CD wil zal het zeker gaan lukken.
Een snelle netwerkverbinding en brander met bufferunderrun-protection lijkt me een absolute aanrader voor het branden over een LAN.
Maar ik zou zeggen, test het eens uit en probeer eens een copietje te maken.
Zal eens beginnen met een data CD te kopieeren naar een CD-RW. Het netwerk is gewoon 100 Mbps. De CD-RW drive heeft géén burnproof en maar 512KB buffer, maar aan de andere kant brandt het ding rewritetables wel slechts op x2.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Gewoon data CD's (mits het geen copy protected zooi is) gaat sowieso wel lukken (losstaand van het feit of je buffer het trekt
)