Ik heb sinds gisteren in ene (ja in ene, want ik was lunchen, kom terug van de lunch en er zit ineens een witte lijn in me scherm) dus een witte achtige lijn in me scherm.
Het scherm zelf is opzich helemaal goed nog, maar in het midden onderin zit nu als het ware een soort bobbel
Het lijkt meer op een soort lichtere lijn. De pixels en alles klopt nog maar alles op die plek is lichter dan de rest van het scherm.
Met een witte achtergrond is het 't duidelijkst
Zie de foto's:

Hier zit de witterigere lijn. Het lijkt alsof er een bobbel in het scherm zit, maar het scherm is gewoon mooi PLAT er is niks geen kras te bekennen of verhoging

Het scherm zonder de zwarte cirkel.

CLoseup van de lijn.
Ik heb het scherm eral uitgeschroefd en van de achterkant bekeken, er zit NIKS alles is nog recht en mooi.
(Het is een Dell Latitude CPi pentium-2 400)
Wie-o-wie heeft ENIG idee hoe dit komt, en/of, hoe ik ervanaf kom!!!
Ik vind het super vervelend, ookal heeft het geen directe gevolgen voor me werk oid. Maar op een witte achtergrond lijd het zo erg af!
Het scherm zelf is opzich helemaal goed nog, maar in het midden onderin zit nu als het ware een soort bobbel
Het lijkt meer op een soort lichtere lijn. De pixels en alles klopt nog maar alles op die plek is lichter dan de rest van het scherm.
Met een witte achtergrond is het 't duidelijkst
Zie de foto's:
Hier zit de witterigere lijn. Het lijkt alsof er een bobbel in het scherm zit, maar het scherm is gewoon mooi PLAT er is niks geen kras te bekennen of verhoging
Het scherm zonder de zwarte cirkel.
CLoseup van de lijn.
Ik heb het scherm eral uitgeschroefd en van de achterkant bekeken, er zit NIKS alles is nog recht en mooi.
(Het is een Dell Latitude CPi pentium-2 400)
Wie-o-wie heeft ENIG idee hoe dit komt, en/of, hoe ik ervanaf kom!!!
Ik vind het super vervelend, ookal heeft het geen directe gevolgen voor me werk oid. Maar op een witte achtergrond lijd het zo erg af!