Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
500+
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Geen verhaaltje? 
Welkom A4! Leuk startkapitaal
Is dat je daily output
Welkom A4! Leuk startkapitaal
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Volgens de d2ol site heeft hij 4 node en is hij al 13 dagen actief dus ik denk dat zijn output daily op +/- 120 komtMobster schreef op 16 oktober 2002 @ 10:29:
Geen verhaaltje?
Welkom A4! Leuk startkapitaalIs dat je daily output
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Toch netjes, welkom welkomklaasbram schreef op 16 oktober 2002 @ 11:31:
[...]
Volgens de d2ol site heeft hij 4 node en is hij al 13 dagen actief dus ik denk dat zijn output daily op +/- 120 komt
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Sniff sniff, hier niet
Intentionally left blank.
Ga je nog even voor de 6000 mijlpaal aKra? Zou een mooie afsluiter zijn. 
niet zo mooi als een 60.000 mijlpaal natuurlijk maar ok
niet zo mooi als een 60.000 mijlpaal natuurlijk maar ok
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
LawnMooherMen gaan naar 85K mijlpaal 
( wordt niet weergegeven morgen... zal pas bij de 90K zijn )
( wordt niet weergegeven morgen... zal pas bij de 90K zijn )
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Ik maak die 6.000 wel af hoor!
Vandaag met me werk naar de serverruimte, dan gaan we een poging doen voor ECCp op die 102 procs Sun
Vandaag met me werk naar de serverruimte, dan gaan we een poging doen voor ECCp op die 102 procs Sun
Intentionally left blank.
Pagina: 1