Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] toetsenbord dat in bureaublad past

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik wil een soort van toetsenbord dat ik in mijn bureaublad kan hangen, mijn bureaublad moet daarna weer vlak zijn.

en het moet van niet vandalisme proof matriaal zijn > anders word het zo duur !

Het design van zo'n internetpaal is wel gaaf maar dat spul is zo duur.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Frees je dan een stuk uit je bureaublad?

Samen staan we sterk!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
yep.

edit:
Niet mijn beeldscherm natuurlijk :P
maar mijn Burea. het blad van mijn bureau :P

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Misschien is het stoer om de kap van zo'n toetsenbord er af te halen, en dan het bureau "door laten lopen" (zelfde kleur, of een zelfde fineertje ofzo) Dus dat alleen je toetsen eruit steken. En het is misschien leuk om je ledjes op een andere plek te maken :)

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

corani schreef op 16 oktober 2002 @ 15:10:
Misschien is het stoer om de kap van zo'n toetsenbord er af te halen, en dan het bureau "door laten lopen" (zelfde kleur, of een zelfde fineertje ofzo) Dus dat alleen je toetsen eruit steken. En het is misschien leuk om je ledjes op een andere plek te maken :)
Dat zou er zeker goed uitzien.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Ha, ik krijg er bijna zelf zin in.. maar ik wil er mijn bureau niet voor slopen.. Het is net zo'n mooi 2x1 meter bureau :)

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:09
Laatst was iemand hier bezig met de bediening van zn MP3 bak. Wou een paar knoppen liefst onzichtbaar hebben, en kwam uiteindelijk uit bij een soort folie. Hierin zitten per knop 2 minescule draadjes verwerkt, die wanneer je je vinger eroplegt contact maken. Het zal een berg tijd kosten om te maken vermoed ik, maar op die manier kun je een bijna volledig plat toetsenbord in je bureaublad verwerken. Netjes overschilderen en je ziet er compleet niks meer van :)

Of neem een laptop toetsenbord, ook errug plat (ookal typt het beroerd :|)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
of doe helemaal spacy en maak een soortemet klap bureau net zo als in die reclame met die jongen die braaf zit te studeren en dan is zijn vader weg met 1 druk op de muis hop een race stuur te vorschijn met speakers en al

Verwijderd

bphderuyter schreef op 16 oktober 2002 @ 19:28:
of doe helemaal spacy en maak een soortemet klap bureau net zo als in die reclame met die jongen die braaf zit te studeren en dan is zijn vader weg met 1 druk op de muis hop een race stuur te vorschijn met speakers en al
nah, dat lijkt mij niet goed werken (als je al serieus was) want dat gaat binnen de korste keren kapot (iig bij mij :) )

Verwijderd

dat klap keyboard is ook wel een goed idee :)
een stuk uit je bureau zagen ter grootte van je toetsenbord, 2 servo's aan weerszijden.

Moet je wel een draadloos bord hebben en een vrij hoog bureau :)

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

dat lijkt me wel erg kut werken hoor...

ik heb altijd dat ik bij 't typen ff ga verzitten soms, en dan mn toetsenbord/laptop een stukkie moet verschuiven...

kijk voordat je deze mod gaat doen ff goed naar jezelf , of je ook niet onbewust soms je toetsenbord verschuift... nogal lullig als 't helemaal vast ligt en je wilt em verschuiven lijkt me ;)

Verwijderd

Wat je zou kunnen proberen is zo'n flexibel toetsenbord. Ik geloof dat IBM een mooie heeft als accesoire bij laptops. Die zijn reteplat en vrij compact -geen fratsen, dat scheelt-. Die dingen zijn natuurlijk hoe dan ook duurder als een doorsnee TB.
Een andere optie is natuurlijk om een cheapo recht-toe-recht-aan (letterlijk) toetsenbord te gebruiken. Je kan dan 'm dan uit elkaar trekken en een mooi nieuw plaatje van bijv. aluminium, plexi of inderdaad wat steviger fineer er overheen leggen, waar je de toetsen doorheen laat komen. Je kan de bovenkant van de keyboard 'verpakking' als maat daarvoor gebruiken.
In het geval je er een plaatje van aluminium of plexi ofzo overheen legt, dan maak je daar voor de looks zo een soort van schrijfblad van, net als je ze van kunstof voor de kids onder een bord hebt, ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.
En, als je het van plexi maakt, natuurlijk wat lichtjes ;)

Ik ben benieuwd of je het daadwerkelijk gaat uitvoeren en hoe het er uit komt te zien.
Succes in ieder geval!

Verwijderd

Ik heb wel eens een toetsenbord open gesloopt, Daar zitten dan meestal 2 plastic vellen in, die door er druk op te zetten contact maken.

Ik heb toen daar alle letters en tekens op gezet met een cd marker, en kon toen gewoon op het plastic "tikken..." Misschien kan je dan 2 van die vellen op je bureau maken.... is namelijk extreem dun...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:37:
Ik heb wel eens een toetsenbord open gesloopt, Daar zitten dan meestal 2 plastic vellen in, die door er druk op te zetten contact maken.

Ik heb toen daar alle letters en tekens op gezet met een cd marker, en kon toen gewoon op het plastic "tikken..." Misschien kan je dan 2 van die vellen op je bureau maken.... is namelijk extreem dun...
Moet je alleen nog even de elektronica in je bureau maken, maar dat moet geen probleem vormen. Verder is een mooi folie erover ofzo natuurlijk helemaal mooi en het is ook handig als je kan zien waar welke toetsen zitten. Iets van sheet materiaal wat je kan printen?

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.inpace.com/images/flexi1.jpg

waar haal ik dat in Nederland ?

Verwijderd

ja leuk idee

1: jij gaat last krijgen van je handen >:) >:)

2: zon op rol baar toetsenbord is alleen leuk om te typen niet om te game
(heb er zelf ook 1)

3. geld verspilling

Verwijderd

hehehe als je nog even wacht er komt binnen nu en een half jaar geloofik wat ik zo gehoord heb een toetsenbord die vaag werkt :P
probeer het even uit et leggen..

je doet een klein kastje op je monitor en die projecteerd de toetsen op je buro en daarop kun je dan typen...

hoe het presies werkt weet ik niet en hoe het heet ook niet... mun stage begeleider zei het die vond het wel cool om te proberen hierzo op stage :P

enne tip bouw je toetsenbord niet in je buro lekker onergonomisch of hoe je dat schrijft...

waar zijn die flex dingen te koop.. zit hier nog met een koffermod waat net geen toetsenbord inpast.. dus zo`n opvouw ding is wel beter

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
xychix schreef op 17 oktober 2002 @ 12:49:
[afbeelding]

Die dingen hebben ze hier in alphen gewoon liggen. Zijn 100% waterproof, dus makkelijk voor outdoor lans :9

Owja, en het is natuurlijk ook bijdehand als je op een lan je toestenplank in een tijltje legt en dan door gamen :+

Verwijderd

Ja maar ik vin die dingen nogal wazig typen

• CaMmY
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

xychix schreef op 17 oktober 2002 @ 12:49:
[afbeelding]

Hebben ze ook bij de mediamarkt liggen, typt niet echt geweldig naar mijn mening.

/me Een echte patomaan

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:28

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

ik heb ze ook bij de alternate zien liggen, of ze ze nog hebben weet ik niet, want het is al een half jaar geleden.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:34:
Ja maar ik vin die dingen nogal wazig typen
Ik krijg er zo onderhand RSI van. Khad ze een week ofzow gebruikt, maar toch maar terug gebracht naar de winkel... irritante dingen :{

C:\>_

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:48
Wat dacht je van deze
Afbeeldingslocatie: http://www.fingerworks.com/images/products/touchstream_lp_right_side.jpg
Meer info hier http://www.fingerworks.com/touchstream_products.html
Wel duur $299 , maar dan kan je 'm gelijk als muis gebruiken

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Dr.DNA schreef op 18 oktober 2002 @ 15:21:
Wat dacht je van deze
[afbeelding]
Koop laptop toetsenbord en maak verloop stekkertje (8>

• blunt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Koop een super oude laptop en sloop het toesenbord er uit.
Vrees je bureaublad uit en leg 'm d'r in

je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Dr.DNA schreef op 18 oktober 2002 @ 15:21:
Wat dacht je van deze
[afbeelding]
Daarmee kun je selecteren enzo dmv handgebaren :D vet

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:47

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

blunt schreef op 19 oktober 2002 @ 11:40:
euhm maybe ben je je vergeten dat die oude laptops extreem dik zijn?

Verwijderd

pr3torion schreef op 19 oktober 2002 @ 16:20:
[...]

dacht je dat een laptop alleen uit een toetsenbord bestond????? 8)7

Verwijderd

blunt schreef op 19 oktober 2002 @ 11:40:
Die hebben meestal geen standaart PS2 of din aansluiting... En probeer dan maar is uit te zoeken hoe die moet worden aangesloten...

• whocarez
  • Laatst online: 08-06 15:03
je kan ook gewoon een soort lift maken als je op een knop drukt dan gaat je bureau open en dan komt ineens je toetsenboard omhoog

Verwijderd

leuk idee ja, maar volgens mij idd bst wel eens verschuiven, denk goed na want anders zou het zonde zijn van al je werk als het niet lekker blijkt te werken

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 15:04
hey xychix

Je had het over deze boardjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.inpace.com/images/flexi1.jpg

die hebben wij ook op het werk (Videoland Almelo) en ze typen echt bout! Het ziet er wel cool uit en is koffie-bestendig, maar als je iets te snel typt, dan slaat hij over.
Echt een afrader jongen.

• Taliesin
  • Laatst online: 07-10-2022
OMG die igesture dingen zijn echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Daar zou ik wel eens een review over willen lezen :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:03:
hehehe als je nog even wacht er komt binnen nu en een half jaar geloofik wat ik zo gehoord heb een toetsenbord die vaag werkt :P
probeer het even uit et leggen..

je doet een klein kastje op je monitor en die projecteerd de toetsen op je buro en daarop kun je dan typen...

hoe het presies werkt weet ik niet en hoe het heet ook niet... mun stage begeleider zei het die vond het wel cool om te proberen hierzo op stage :P

enne tip bouw je toetsenbord niet in je buro lekker onergonomisch of hoe je dat schrijft...

waar zijn die flex dingen te koop.. zit hier nog met een koffermod waat net geen toetsenbord inpast.. dus zo`n opvouw ding is wel beter
Dit vage ding bedoel je denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.de/Daten/siecom/HQ/CC/Internet/Siemens_Corporate/WORKAREA/ccp-red2/templatedata/Deutsch/file/binary/axx20020539.jpg

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 19:48
Taliesin schreef op 20 oktober 2002 @ 01:37:
OMG die igesture dingen zijn echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Daar zou ik wel eens een review over willen lezen :9
Euhm.. hint... google "igesture review" :+

Ik vindt ze nogal duur, en het lijkt me verschrikkelijk als je achter
een normale desktop moet gaan zitten als je hier eenmaal aan
gewend bent.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 21:38:
[...]

[afbeelding]
Probeer dit maar eens in de bus te gebruiken als hij met 100 over de parallelweg crosst.

• blunt
  • Laatst online: 25-06-2023
pr3torion schreef op 19 oktober 2002 @ 16:20:
[...]

ik bedoel dat ''ie goedkoop moet zijn ;)

je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X

Verwijderd

Hmmm... ik heb m'n bureau zelg gemaakt, dus het is niet zo erg als ik m verneuk, dus ik denk dat ik ook maar es een toetsenbord in mn bureau ga bouwen :) (wel zo een uit een laptop, want dat oprolbare spul is zwaar kut, ook om te typen)

Verwijderd

Koop een TFT touch screen en bouw die in de burootje

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 21:38:
[...]

[afbeelding]
oei, dat ziet er sjiek uit! :) Maar je moet die dus ook op je pc aan kunnen sluiten hé! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1