Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Samen staan we sterk!
edit:
Niet mijn beeldscherm natuurlijk
maar mijn Burea. het blad van mijn bureau
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Dat zou er zeker goed uitzien.corani schreef op 16 oktober 2002 @ 15:10:
Misschien is het stoer om de kap van zo'n toetsenbord er af te halen, en dan het bureau "door laten lopen" (zelfde kleur, of een zelfde fineertje ofzo) Dus dat alleen je toetsen eruit steken. En het is misschien leuk om je ledjes op een andere plek te maken
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Of neem een laptop toetsenbord, ook errug plat (ookal typt het beroerd
Verwijderd
nah, dat lijkt mij niet goed werken (als je al serieus was) want dat gaat binnen de korste keren kapot (iig bij mijbphderuyter schreef op 16 oktober 2002 @ 19:28:
of doe helemaal spacy en maak een soortemet klap bureau net zo als in die reclame met die jongen die braaf zit te studeren en dan is zijn vader weg met 1 druk op de muis hop een race stuur te vorschijn met speakers en al
Verwijderd
een stuk uit je bureau zagen ter grootte van je toetsenbord, 2 servo's aan weerszijden.
Moet je wel een draadloos bord hebben en een vrij hoog bureau
ik heb altijd dat ik bij 't typen ff ga verzitten soms, en dan mn toetsenbord/laptop een stukkie moet verschuiven...
kijk voordat je deze mod gaat doen ff goed naar jezelf , of je ook niet onbewust soms je toetsenbord verschuift... nogal lullig als 't helemaal vast ligt en je wilt em verschuiven lijkt me
Verwijderd
Een andere optie is natuurlijk om een cheapo recht-toe-recht-aan (letterlijk) toetsenbord te gebruiken. Je kan dan 'm dan uit elkaar trekken en een mooi nieuw plaatje van bijv. aluminium, plexi of inderdaad wat steviger fineer er overheen leggen, waar je de toetsen doorheen laat komen. Je kan de bovenkant van de keyboard 'verpakking' als maat daarvoor gebruiken.
In het geval je er een plaatje van aluminium of plexi ofzo overheen legt, dan maak je daar voor de looks zo een soort van schrijfblad van, net als je ze van kunstof voor de kids onder een bord hebt, ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.
En, als je het van plexi maakt, natuurlijk wat lichtjes
Ik ben benieuwd of je het daadwerkelijk gaat uitvoeren en hoe het er uit komt te zien.
Succes in ieder geval!
Verwijderd
Ik heb toen daar alle letters en tekens op gezet met een cd marker, en kon toen gewoon op het plastic "tikken..." Misschien kan je dan 2 van die vellen op je bureau maken.... is namelijk extreem dun...
Verwijderd
Moet je alleen nog even de elektronica in je bureau maken, maar dat moet geen probleem vormen. Verder is een mooi folie erover ofzo natuurlijk helemaal mooi en het is ook handig als je kan zien waar welke toetsen zitten. Iets van sheet materiaal wat je kan printen?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:37:
Ik heb wel eens een toetsenbord open gesloopt, Daar zitten dan meestal 2 plastic vellen in, die door er druk op te zetten contact maken.
Ik heb toen daar alle letters en tekens op gezet met een cd marker, en kon toen gewoon op het plastic "tikken..." Misschien kan je dan 2 van die vellen op je bureau maken.... is namelijk extreem dun...

waar haal ik dat in Nederland ?
Verwijderd
1: jij gaat last krijgen van je handen
2: zon op rol baar toetsenbord is alleen leuk om te typen niet om te game
(heb er zelf ook 1)
3. geld verspilling
Verwijderd
probeer het even uit et leggen..
je doet een klein kastje op je monitor en die projecteerd de toetsen op je buro en daarop kun je dan typen...
hoe het presies werkt weet ik niet en hoe het heet ook niet... mun stage begeleider zei het die vond het wel cool om te proberen hierzo op stage
enne tip bouw je toetsenbord niet in je buro lekker onergonomisch of hoe je dat schrijft...
waar zijn die flex dingen te koop.. zit hier nog met een koffermod waat net geen toetsenbord inpast.. dus zo`n opvouw ding is wel beter
Die dingen hebben ze hier in alphen gewoon liggen. Zijn 100% waterproof, dus makkelijk voor outdoor lans
Owja, en het is natuurlijk ook bijdehand als je op een lan je toestenplank in een tijltje legt en dan door gamen
Hebben ze ook bij de mediamarkt liggen, typt niet echt geweldig naar mijn mening.
/me Een echte patomaan
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Ik krijg er zo onderhand RSI van. Khad ze een week ofzow gebruikt, maar toch maar terug gebracht naar de winkel... irritante dingenVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:34:
Ja maar ik vin die dingen nogal wazig typen
C:\>_

Meer info hier http://www.fingerworks.com/touchstream_products.html
Wel duur $299 , maar dan kan je 'm gelijk als muis gebruiken
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
Koop laptop toetsenbord en maak verloop stekkertjeDr.DNA schreef op 18 oktober 2002 @ 15:21:
Wat dacht je van deze
[afbeelding]
Vrees je bureaublad uit en leg 'm d'r in
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Daarmee kun je selecteren enzo dmv handgebarenDr.DNA schreef op 18 oktober 2002 @ 15:21:
Wat dacht je van deze
[afbeelding]
euhm maybe ben je je vergeten dat die oude laptops extreem dik zijn?blunt schreef op 19 oktober 2002 @ 11:40:
Koop een super oude laptop en sloop het toesenbord er uit.
Verwijderd
dacht je dat een laptop alleen uit een toetsenbord bestond?????pr3torion schreef op 19 oktober 2002 @ 16:20:
[...]
euhm maybe ben je je vergeten dat die oude laptops extreem dik zijn?
Verwijderd
Die hebben meestal geen standaart PS2 of din aansluiting... En probeer dan maar is uit te zoeken hoe die moet worden aangesloten...blunt schreef op 19 oktober 2002 @ 11:40:
Koop een super oude laptop en sloop het toesenbord er uit.
Verwijderd
Je had het over deze boardjes:

die hebben wij ook op het werk (Videoland Almelo) en ze typen echt bout! Het ziet er wel cool uit en is koffie-bestendig, maar als je iets te snel typt, dan slaat hij over.
Echt een afrader jongen.
Daar zou ik wel eens een review over willen lezen
Verwijderd
Dit vage ding bedoel je denk ik.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:03:
hehehe als je nog even wacht er komt binnen nu en een half jaar geloofik wat ik zo gehoord heb een toetsenbord die vaag werkt
probeer het even uit et leggen..
je doet een klein kastje op je monitor en die projecteerd de toetsen op je buro en daarop kun je dan typen...
hoe het presies werkt weet ik niet en hoe het heet ook niet... mun stage begeleider zei het die vond het wel cool om te proberen hierzo op stage![]()
enne tip bouw je toetsenbord niet in je buro lekker onergonomisch of hoe je dat schrijft...
waar zijn die flex dingen te koop.. zit hier nog met een koffermod waat net geen toetsenbord inpast.. dus zo`n opvouw ding is wel beter
Euhm.. hint... google "igesture review"Taliesin schreef op 20 oktober 2002 @ 01:37:
OMG die igesture dingen zijn echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zou ik wel eens een review over willen lezen
Ik vindt ze nogal duur, en het lijkt me verschrikkelijk als je achter
een normale desktop moet gaan zitten als je hier eenmaal aan
gewend bent.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
ik bedoel dat ''ie goedkoop moet zijnpr3torion schreef op 19 oktober 2002 @ 16:20:
[...]
euhm maybe ben je je vergeten dat die oude laptops extreem dik zijn?
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Verwijderd
oei, dat ziet er sjiek uit!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020