Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stroomuitval door onvoldoende/geen aarding?

Pagina: 1
Acties:

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:15

madwoody

Connection reset by ME

Topicstarter
Ik heb het probleem dat als ik een netwerkkabel of monitor aansluit op een willekeurige PC dat af en toe de aardlex schakelaar om gaat en zoals je dus al kan raden, de stroom overal in het huis uitvalt. :X

Het probleem lijkt mij een aardings probleem omdat ik geen aarde heb (op de badkamer+keuken na dan). Ik wil dus geaarde stopcontacten in m'n kamer gaan aanleggen.

Een search leverde me in ieder geval een artikeltje op waarin staat dat je het ieder geval niet op de verwarming mag aansluiten.

Nu weet ik toevallig dat de aarde van de keuken en de badkamer gewoon op de waterleiding zitten en ik daar dus een kabeltje naar toe kan leggen maar een beter idee leek me om de verwarming via een draadje te verbinden aan de waterleiding zodat ik niet een hele kabel door het huis moet gaan trekken.

Voordat ik begin zou ik willen weten of het echt met de aarde te maken heeft of met iets anders.
Ook zou ik willen weten of andere ook dit probleem misschien hebben/hadden en hoe ze het hebben opgelost.

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl