Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA met GPRS, alleen XDA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een PDA incl. GPRS, mijn PalmV is aan vervanging toe, net als mijn mobiel. Ik heb met de XDA gespeeld, super. Maar er moet toch wel meer te halen te zijn? En dan niet een Ipac met GPRS-module van 499 EUR extra... Ik heb leuke dingen van Siemens en Toshiba gezien, maar volgens mij zonder ingebouwd GPRS.

Wie o wie??

Verwijderd

Nog even geduld, dit kwartaal komen er erg veel leveranciers met nieuwe modelletjes.

Ik vind de Fujitsu-Siemens Pocket Looks nog steeds een kandidaat. Helaas is GPRS ook bij deze optioneel :|

Hou onderstaande urls in de gaten.

http://www.pocketpc-club.nl
http://www.pocketpcpassion.com

Verwijderd

NAtuurlijk is er ook de Treo 270 van Handspring. Na een GPRS update is ie ook geschikt voor GPRS

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 08:05

rudyfb

the Mentor

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:22:
NAtuurlijk is er ook de Treo 270 van Handspring. Na een GPRS update is ie ook geschikt voor GPRS
Zelf heb ik de 270 al een paar maanden, en ben er zeer over te spreken, naast het feit dat al je palmprogramma's gewoon kunnen blijven draaien

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Verwijderd

rudyfb schreef op 16 oktober 2002 @ 09:29:
[...]

Zelf heb ik de 270 al een paar maanden, en ben er zeer over te spreken, naast het feit dat al je palmprogramma's gewoon kunnen blijven draaien
hoeveel heeft dit "geintje" gekost???

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 08:05

rudyfb

the Mentor

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 13:20:
[...]

hoeveel heeft dit "geintje" gekost???
Niets ben namelijk betatester, en werk bij de helpdesk, vandaar :*)

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Verwijderd

rudyfb schreef op 16 oktober 2002 @ 13:23:
[...]

Niets ben namelijk betatester, en werk bij de helpdesk, vandaar :*)
edit: mag waarschijnlijk niet wat hier stond...
Pagina: 1