Toon posts:

Thrustmaster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen welke driver ik moet installeren om mijn Thrustmaster Formula Force GT onder W2K te installeren ? Wordt er echt zo debiel moe van, zit maar te klooien met Nascar Pro etc. drivers en niets ziet mijn USB stuurtje,.. help AUB !!

Richard

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

KIJK eens op de thrustmaster site. en zeg niet dat ze er niet zijn, want ik weet wel zeker van wel

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
Heb daar al diverse drivers gedownload, alleen is daar niets terug te vinden van de Formula Force GT,.. best die er op leek (kwa plaatje dan) was die Nascar maar die wil niet werken,..

Richard

Verwijderd

Nou, dan wil ik wel eens weten waar de drivers voor de Formula Force GT op die site staan, want ik kan ze dus ook niet vinden!

ik zit met hetzelfde probleem trouwens. Ook de drivers in Windows Millennium zoek ik nog!!

Als iemand weet waar ik ze kan downloaden, dan houd ik mij aanbevolen!!

groeten,

Cheeser.

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 09:20
Heb zelf ook de Force GT, maar werkt het programma Motorsport 1.5 niet onder Win 2K.

Heb dit zelf niet geprobeerd aangezien ik nog steeds 98SE draai.

Anders wordt het misschien een kijkje nemen bij Guillemot aangezien deze jongens Thrustmaster hebben opgekocht.

Succes

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb hetzelfde probleem. Er zij wel drivers, maar met deze krijg ik de Force GT met geen mogelijkheid aan de praat in Win2K.

Tjek [url="http://ftp://ftp.thrustmaster.com/pub/library/motorsports/dffbrwu-2k-216.exe"]ftp://ftp.thrustmaster.com/pub/library/motorsports/dffbrwu-2k-216.exe[/url] voor de drivers die ik geprobeerd heb.

Wil ook wel eindelijk eens van die oude Windows 98 SE af en al m'n games onder 2000 gaan spelen. Weg met die dual boot en het vervelende rebooten.
Pagina: 1