Toon posts:

Mailinglists.....welke krijgen jullie binnen.

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke mailinglists houden jullie in de gaten? (uiteraard heb ik 't over de voor nos-mensen interessantie lists, je hoeft hier dus niet te vertellen dat je je op de 'cratief met kurk mailinglist' hebt ingeschreven)
Ik vindt de debian weekly news wel interessant: http://www.debian.org/News/weekly/

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26

JJJ

Ik zit op de debian mailinglist geloof ik, en bugtraq.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35

Kettrick

Rantmeister!

FreeBSD Security Advisories [security-advisories@freebsd.org]

Erg handig voor de BSD gebruikers :)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Debian Weekly News lees ik online, dus daarvan geen mail. Wel lees ik kde-devel, de KDE-development lijst. Ook kde3alpha lees ik in principe, maar daar komt bijna nooit meer iets op binnen. Vroeger deed ik de kernel-mailinglist, maar dat viel niet meer bij te benen met al het andere werk :).

Overigens twijfel ik aan het nut van dit opsomtopic.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
ik ben uiteraard ook ingeschreven op de security mailinglist van debian. iedereen is toch ingescherven op de security mailinglist van zijn/haar dist/os?
odysseus schreef op 15 oktober 2002 @ 23:40:

Overigens twijfel ik aan het nut van dit opsomtopic.
ik ben gewoon bang dat ik iets mis ;)

Verwijderd

Ik ben in ieder geval ingeschreven bij Gentoo-* lists mijn favoriete distrib maar jah lb

Verder bij LFS, ALFS en BLFS en Openmosix-general

Ik hoop dat je r wat aan hebt ;)

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 12:32

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

bij security@slackware.com en nog een andere voor nieuwe releases enzo en bij linuxpackages.net een site voor slack-packs

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Dit is idd een opsomtopic :)
De ervaring leert dat iedereen dan post wat hij/zij gebruikt, en dat de meeste mensen de andere replies niet lezen, wat zo'n topic niet erg nuttig maakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.