Toon posts:

[XP] HP deskjet 3820: "found new hardware"?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft recentelijk een HP Deskjet 3820 aangeschaft. Na installatie [keurig vanaf de cd, te nieuw voor XP] van de drivers blijft de New Hardware Wizard om de 10 seconden oppuppen om te melden dat er een nieuwe device is gevonden. De installatie van de drivers gaat dan niet goed. De HP print overigens wel keurig, maar windows blijft maar zeuren. Hij is op de USBpoort aangesloten. Via de parallelle poort doet ie hetzelfde. Hetzelfde gebeurt met de nieuwste drivers van HP.com. Hoe tover ik die hardware wizard weg?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• Destn
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-07 10:50
Probeer eens opnieuw te installeren via de Wizard.

Verwijderd

Topicstarter
De wizard zegt dat de driver cd gebruikt dient te worden. Als dat gebeurd is blijft die wizard zich er zelf echter ook mee bemoeien, da's het probleem.

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

Ik heb hier ook last van...

weet iemand de oplossing??

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Kijk ff hier is een document van HP over hoe te installeren...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb zelf onlangs ook een Deskjet 3820 gekocht, en ik ken het probleem dat jullie noemen niet; bij mij werd de printer na het inpluggen op de USB-poort meteen herkend door Windows XP (Pro, SP1, alle patches geinstalleerd) en ik kon er meteen mee printen. De drivers van HP had ik niet eens nodig.
Ik zou zo 1-2-3 geen oplossing voor dit probleem weten, maar wat het probleem in ieder geval provisorisch kan oplossen, is het uitschakelen van de Plug-and-Play-service in het Configuratiescherm (Configuratiescherm->Systeembeheer->Services). Dan heb je in ieder geval geen last meer van die melding "New Hardware Found" en kun je op je gemak zoeken naar een _echte_ oplossing :).

• VlaFlip
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

VlaFlip

format c: , weg d'r mee!!

effe een image van een maandje geleden terug gezet,

printer opnieuw geinstalleerd volgens handleiding van HP site,

lijkt nu zonder problemen te werken... blijkbaar toch iets over het hoofd gezien.

Geef je muis af en toe een stukkie kaas

Pagina: 1