Toon posts:

Zoekfunctie binnen site op cd-rom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een studie opdracht bezig een cd-rom te maken met een website daarop. De site is gewoon simpel met HTML opgezet, maar nu wil ik ook graag een zoekfunctie. Is dit mogelijk op cd-rom, aangezien je er niks naartoe kunt schrijven terwijl je de site bekijkt?

Iets met Java ofzo, dat je door een keyword in te vullen automatisch naar de pagina gaat waar zich dat bevindt? Ik heb echt geen idee, iemand die me op weg kan helpen?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Pelle

🚴‍♂️

De enige manier waarop dat kan is Java inderdaad. Volgens mij bestaan er al applet's die dat kunnen, maar die zul je zelf even moeten vinden. Ik heb het een keer gezien, dus ik weet dat het kan :)

Verwijderd

Pelle schreef op 16 oktober 2002 @ 00:18:
De enige manier waarop dat kan is Java inderdaad. Volgens mij bestaan er al applet's die dat kunnen, maar die zul je zelf even moeten vinden. Ik heb het een keer gezien, dus ik weet dat het kan :)
Als ik het goed heb gebruikte dreamweaver een java-applet bij de help. Ik doel hier op dreamweaver 4.

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 11:13

akakiwi

I believe in the ruling class.

Je kunt dit ook doen met Visual Basic.
Schrijf een DLL die die zoekfunctie uitvoert, en klaar.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:08

Pelle

🚴‍♂️

Jah, maar dan moet je dingen gaan installeren, dat is niet iets dat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt alvast. Ik zal kijken of ik zo'n applet kan vinden.

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Pay peanuts get monkeys !

• dannyvanderaa
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
www.javascriptcity.com hier kun je vast en zeker ook wel iets vinden

Verwijderd

Volgens mij moet je met VBScript ook in files kunnen zoeken. Ik denk dat dat makkelijker te implementeren is dan Java. Ook omdat de resultaten/output dan eenvoudig in je HTML te incorpereren is.
Pagina: 1