Yakumo laptop

Pagina: 1
Acties:

• kers
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 19:12
Ik heb 2 yakumo laptops waarvan bij allebei de voedingstekker smelt omdat het te heet wordt.
Kan ik hier zomaar nieuwe stekkers aan maken of weet iemand iets anders wat ik er aan kan doen zodat dit opgelost wordt?

Verwijderd

je kan er wel nieuwe stekkers aanmaken.
Maar heb je geen garantie oid? Want dat die stekkers smelten is toch niet echt normaal lijkt me..

• kers
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 19:12
Nee de garantie is verlopen

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Als jij stekkers kan laten smelten zou ik gauw eens die voeding gaan nakijken. Dat is gewoon achtelijk!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik zou eerst gaan kijken wat er mis mee is voor je die stekkers er eventueel opnieuw aanzet. Strakt vliegt de boel in de fik oid...

Verwijderd

Duidt op een veels te hoge stroom, zou denken aan een kortsluiting ergens(met net genoeg weerstand om niet de stoppen te laten springen

Moest bij de naam Yakumo toch ergens anders aan denken (Cartoon serie Shinzu)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd, zoals hier boven staat zou ik ook maar nog 's gaan kijken naar het probleem (met je voeding), want straks werken beide laptops helemaal niet meer. En als je er een nieuwe stekker aanzet, wie zegt dat die dan ook niet smelt?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:42:
Duidt op een veels te hoge stroom, zou denken aan een kortsluiting ergens(met net genoeg weerstand om niet de stoppen te laten springen

Moest bij de naam Yakumo toch ergens anders aan denken (Cartoon serie Shinzu)
Yakumo is een Nederlands computer bedrijf, maar volgens mij, niet zeker, waren ze failliet gegaan.
Heb trouwens boven nog een oude Yakumo staan :P

Omelette du fromage!

Pagina: 1