Ik ben dus opzoek naar demo's van leuke adventures aangezien ik me vroeger ook altijd reuze heb vermaakt met Indiana Jones (iets met Atlantis?
).
Aangezien ik al een tijdje geen adventures meer heb gespeeld weet ik dus niet zeker of ik het nog wel echt leuk vind en wil ik niet het risico lopen dat ik 45 euro voor nix uitgeef.
Dus is er iemand die nog leuke demo's weet van adventures? Ze mogen best wat ouder zijn. De enige vereiste is dat ze draaien op mijn pc
Specs:
AMD Athlon t-bird 750
320 mb intern geheugen (pc-100)
Voodoo 3 2000 pci (16 mb)
en verder niets dat van belang is denk ik zo
bvd
Een beeje informatie (+evt screens) is misschien ook wel makkelijk dan kan ik makkelijker kiezen als er veel reacties komen (denk het niet maargoed
).
Aangezien ik al een tijdje geen adventures meer heb gespeeld weet ik dus niet zeker of ik het nog wel echt leuk vind en wil ik niet het risico lopen dat ik 45 euro voor nix uitgeef.
Dus is er iemand die nog leuke demo's weet van adventures? Ze mogen best wat ouder zijn. De enige vereiste is dat ze draaien op mijn pc
Specs:
AMD Athlon t-bird 750
320 mb intern geheugen (pc-100)
Voodoo 3 2000 pci (16 mb)
en verder niets dat van belang is denk ik zo
bvd
Een beeje informatie (+evt screens) is misschien ook wel makkelijk dan kan ik makkelijker kiezen als er veel reacties komen (denk het niet maargoed
[ Voor 0% gewijzigd door urf op 15-10-2002 23:14 . Reden: aanvulling ]