ik wil [omdat ik voor een bandje van school iets wil produceren] ongeveer 5 a 6 kanalen [mono] tegelijk opnemen. geen probleem, want ik heb 3 geluidskaarten, allemaal met dus ook 3 line ins, en die zijn stereo.
MAAR: staat windows dit toe, en zijn er programma's die zoveel sporen tegelijk op kunnen nemen?
ik draai btw windows XP pro.
geluidskaart1: soundblasterlive 5.1 playa
geluidskaart2: hercules gamesurround fortissimo 2 [die met optical in out]
geluidskaart3: onboard op mijn epox mobo, ook 6 kanalen, AC97 avance.
op de eerste zitten 1 line in, en ook nog eens 2 cdaudioins, die je ook daarvoor kunt gebruiken.
op de 2e zitten 1 normale en ook weer 2 line ins
op de 3e alleen een line in.
zou ik die allemaal tegelijk kunnen opnemen [ieder op een apart spoor, natuurlijk]
het is me al eens gelukt, door een beetje met de windowsmixer te spelen alle ins van de SB downgesampled te krijgen naar de speakers, terwijl dit normaal niet mogelijk is.
MAAR: staat windows dit toe, en zijn er programma's die zoveel sporen tegelijk op kunnen nemen?
ik draai btw windows XP pro.
geluidskaart1: soundblasterlive 5.1 playa
geluidskaart2: hercules gamesurround fortissimo 2 [die met optical in out]
geluidskaart3: onboard op mijn epox mobo, ook 6 kanalen, AC97 avance.
op de eerste zitten 1 line in, en ook nog eens 2 cdaudioins, die je ook daarvoor kunt gebruiken.
op de 2e zitten 1 normale en ook weer 2 line ins
op de 3e alleen een line in.
zou ik die allemaal tegelijk kunnen opnemen [ieder op een apart spoor, natuurlijk]
het is me al eens gelukt, door een beetje met de windowsmixer te spelen alle ins van de SB downgesampled te krijgen naar de speakers, terwijl dit normaal niet mogelijk is.