Toon posts:

Prob's met Post-Gap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het schijnt zo te zijn dat wanneer je een cd brand dat er na iedere track een post-gap moet komen nou. Nou krijg ik die pas als ik op 2 speed brand terwijl ik een plextor 8x4x32 ide heb. Zolang dat niet is opgelost wil hij geen enkele cd lezen die ik brand op 8 speed. Iemand enig idee hoe je die post-gap goed op je cd krijgt? Ik heb met een programma'tje (CD-R diagnostic) dus uitgevonden dat alle cd's op 8 speed geen post-gap hebben of iig een foutieve en alle cd's op 2 speed of lager wel een goeie hebben.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Verklaar je nader, 'k snap der geen f*ck van. WTF is een POST Gap?

Verwijderd

Topicstarter
post-gap is een stukje van 150 sectors die de overgang naar de volgende track mogelijkmaakt.

als je eerst een data track heb en daarna komt een audio track moet daar die post-gap tussen die post-gap is zegmaar in het audioformaat erop geschreven. omdat je cd-rom vooruit leest komt dat er tussen anders raakt hij in de 'war'. Maar het schijnt dat er ook zo'n gap komt na de laatste track om de lead out aan te geven en daar schier die van mij juist in de war.

Ik hoop dus dat iemand mij kan helpen in het vinden van een oplossing hiervoor. Ik heb namelijk mijn brander al een keer omgeruild bijplextor en hetzelfde probleem ook andere kabel geprobeerd, verschillende media en verschillende brand proggies. en ook nog 1001 verschillende master/slave combi's geprobeerd.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Aahh. nu snap ik het, 'k kan je helaas niet aan een oplossing helpen.