Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] router of switchmod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele weken een 10/100Mbit switch staan. Ik wou wel een mooiere kopen, maarja, ik zit met een studenten budget :P
Het werdt dus een E-tech ding;

Afbeeldingslocatie: http://www.e-tech.nu/producten/images/switch8.jpg

Nouja, het eerste dat opvalt, is dat ie er gewoon niet uitziet. Groene ledjes, geheel wit. En dat terwijl ik ALLES met blauwe leds heb gemod.

Wat mij een mooi idee lijkt is het volgende;
- groene ledjes vervangen met blauwe
- gleuven van binnen groter maken
- intern 2-4 blauwe leds inbouwen

Hiermee wil ik binnen in de switch een mooie blauwe gloed maken. Een window is op zich wel leuk, maar ik heb m al even open gehad. Die domme realtek chippies zien er echt niet uit.

Ik neem aan dat er wel meer mensen met van die lelijke dingen thuis zitten, dus nou leek het me leuk als iedereen zijn gemodde switch/router even liet zien. Links naar andere sites of ideeen mag ook natuurlijk.

Verwijderd

ik laat die van mij wel binnekort zien :) is doorschijnend blauw :P

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:19:
ik laat die van mij wel binnekort zien :) is doorschijnend blauw :P
safeway :P

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
als ik de ledjes van de inkoopactie binnen heb, ga ik mijn safeway switch denk ik ook ff modden :D

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Hmm allemaal leuk hoor maar daar vind ik me 3com Switch 10/100/1000 Switch een tikkeltje te duur voor :)

Verwijderd

• Freaked
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11

Freaked

..

Suc6, ik ben beniewd.
* Freaked gaat eens even kijken wat hij aan zijn hub kan modden

..

Verwijderd

Topicstarter
Nog niemand met pics van zijn hubje?
Ik heb wel eens foto's gezien op GOT, maar die kan ik helaas niet meer terug vinden. Als je op google oid zoekt vindt je eigenlijk alleen maar oude gemodde router PC's. Beetje jammer, ik ben toch wel benieuwd wat er allemaal gemod is aan die dingkies.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ben benieuwd wat je ervan maakt want ik heb dezelfde :D iig ik ben nu van plan om daarvan blauwe ledjes in te proppen :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
woei, ik heb exact dezelfde switch :D en ja ik heb hem ook gemod ( modder in hart en nieren :) ) ik heb alleen alle ledjes vervangen door blauwe ledjes en dat gaat heel goed. is makkelijk te doen en ziet er errug 1337 uit >:) ik weet niet of je hem al open hebt gemaakt maar die ledjes zitten op het printplaatje en steken dan uit totdat ze op de juiste hoogte zitten, ik heb de ledjes er duz gewoon afgeknipt zodat er 2 pinnetjes bleven staan en daar de niewue blauwe aan gesoldeert, was goed te doen...

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

Topicstarter
Met een schuifmaatje moet t ook lukken. Ik wopu m alvast ff met rode of gele ledjes modden, alleen een probleem, mijn soldeerboutje is foetsie. Dan maar ff w88 tot mn studiefinanciering binnen is ga ik meteen ff blauwe ledjes halen en aan het modden.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Ik heb een safeway 16 poorts switch, word een beetje veel werk om 3x16 3mm leds te solderen op dat printje :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1