Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nummer van E-mailserver VodaFone Prepaid

Pagina: 1
Acties:

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:15

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Ik wil een bericht verzenden als E-mail met een nokia 6510 icm. VodaFone Prepaid, maar hij vraagt om het nummer van de E-mailserver. Ik heb gezocht op de VodaFone site maar kon deze niet vinden. Iemand anders die dit nummer weet/heeft? :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:24
Ik gebruik voor mijn abbonement het nummer 125 (gaat via gin.nl ofzo)

Of het voor prepaid ook werkt weet ik niet

als dat niet werkt kun je nog proberen om een sms met de text EMAIL ON naar 125 te sturen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Met de berichtenfunctie van de 6510 kun je geen e-mail versturen. Alleen sms, dus tekst/standaard is mogelijk als type bericht. Ermes, Fax, E-mail en wat er nog meer staat wordt niet ondersteund. E-mailen zoals Ultimate Gamer noemt kan wel, maar dit gaat per sms. De computer die achter het nummer 125 zit, zet jouw sms om in een e-mail. Je kunt ook e-mails ontvangen, op het adres [telefoonnummer]@gin.nl, of voor Dutchtone [telefoonnummer]@gsm.wanadoo.nl.
Let op: ontvangen en versturen kost geld.
Telefoons als de Ericsson T65, SonyEricsson T68i, Sony J5, Panasonic GD92 hebben een e-mailfunctie in de telefoon, waarvoor je inbelt bij je provider om de e-mails op te halen en te versturen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 13:15

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Hmm, okee bedankt haas. En ik zal het nummer 125 ook eens proberen! :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris