Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Ik gebruik voor mijn abbonement het nummer 125 (gaat via gin.nl ofzo)
Of het voor prepaid ook werkt weet ik niet
als dat niet werkt kun je nog proberen om een sms met de text EMAIL ON naar 125 te sturen.
Of het voor prepaid ook werkt weet ik niet
als dat niet werkt kun je nog proberen om een sms met de text EMAIL ON naar 125 te sturen.
Met de berichtenfunctie van de 6510 kun je geen e-mail versturen. Alleen sms, dus tekst/standaard is mogelijk als type bericht. Ermes, Fax, E-mail en wat er nog meer staat wordt niet ondersteund. E-mailen zoals Ultimate Gamer noemt kan wel, maar dit gaat per sms. De computer die achter het nummer 125 zit, zet jouw sms om in een e-mail. Je kunt ook e-mails ontvangen, op het adres [telefoonnummer]@gin.nl, of voor Dutchtone [telefoonnummer]@gsm.wanadoo.nl.
Let op: ontvangen en versturen kost geld.
Telefoons als de Ericsson T65, SonyEricsson T68i, Sony J5, Panasonic GD92 hebben een e-mailfunctie in de telefoon, waarvoor je inbelt bij je provider om de e-mails op te halen en te versturen.
Let op: ontvangen en versturen kost geld.
Telefoons als de Ericsson T65, SonyEricsson T68i, Sony J5, Panasonic GD92 hebben een e-mailfunctie in de telefoon, waarvoor je inbelt bij je provider om de e-mails op te halen en te versturen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hmm, okee bedankt haas. En ik zal het nummer 125 ook eens proberen!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris