Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Gatenvraagje

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
He mensen,

Zondag heb ik waarschijjnlijk een moooi gat in me kast zitten en ik vroeg me het volgend af. Om dat gat wil ik een randje in een andere kleur gespoten hebben als dat de kast wordt. Dat randje moet natuurlijk overal even dik zijn alsh et kan.

Wie weet hoe ik dat het beste aan kan pakken?

Strava | AP | IP | AW

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 17:34
een krant of iets over je hele case leggen, waar je van te voren het rondje uit hebt gehaald, waar dat randje wat je wilt spuiten in zit
en dan spuiten lijkt me

Verwijderd

Afplakken en netjes spuiten!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
pvc buis nemen in de juiste diameter en deze tot op 10 cm afzaken en deze 10 cm gebruik je
je zet hem over het gat heen en dan maar spuiten!!!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-11 17:34
Volgens mij snap ik al wat je bedoelt, ben beetje kortzichtig vanavond, ok let op:

Je neemt een stuk papier, wat je van te voren op je kast zet, en waar je het rondje op tekent, wat je uit gezaagd hebt...

Snijd dit stuk niet uit, maar maak gebruik van het middelpunt van die cirkel, en zet nu een passe iets wijder daar omheen, zo dik als je het randje wil

En dan uitzagen, als je dan dat weer terug doet bij je kast, en dan zorgt dat het papier zo zit, dat het midden van de circel het midden van het uitgezaagde stuk is, dan kun je netjes overal even dik spuiten!!

Succes

Verwijderd

Misschien kun je de oplossing van crazybyte beter met plakplastic doen, dan plakt het gelijk aan je kast vast, hoef je het ook niet af te tapen.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:33
dank je voor jullie replys het ging dus niet om een rondje maar om een wazig tekentje wat ik in ut2k3 heb gezien :) maar ja anywayz.. thanx. en het eindresultaat zeg ik zo snel mogelijk hier neer :)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1