een krant of iets over je hele case leggen, waar je van te voren het rondje uit hebt gehaald, waar dat randje wat je wilt spuiten in zit
en dan spuiten lijkt me
en dan spuiten lijkt me
pvc buis nemen in de juiste diameter en deze tot op 10 cm afzaken en deze 10 cm gebruik je
je zet hem over het gat heen en dan maar spuiten!!!
je zet hem over het gat heen en dan maar spuiten!!!
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Volgens mij snap ik al wat je bedoelt, ben beetje kortzichtig vanavond, ok let op:
Je neemt een stuk papier, wat je van te voren op je kast zet, en waar je het rondje op tekent, wat je uit gezaagd hebt...
Snijd dit stuk niet uit, maar maak gebruik van het middelpunt van die cirkel, en zet nu een passe iets wijder daar omheen, zo dik als je het randje wil
En dan uitzagen, als je dan dat weer terug doet bij je kast, en dan zorgt dat het papier zo zit, dat het midden van de circel het midden van het uitgezaagde stuk is, dan kun je netjes overal even dik spuiten!!
Succes
Je neemt een stuk papier, wat je van te voren op je kast zet, en waar je het rondje op tekent, wat je uit gezaagd hebt...
Snijd dit stuk niet uit, maar maak gebruik van het middelpunt van die cirkel, en zet nu een passe iets wijder daar omheen, zo dik als je het randje wil
En dan uitzagen, als je dan dat weer terug doet bij je kast, en dan zorgt dat het papier zo zit, dat het midden van de circel het midden van het uitgezaagde stuk is, dan kun je netjes overal even dik spuiten!!
Succes
Verwijderd
Misschien kun je de oplossing van crazybyte beter met plakplastic doen, dan plakt het gelijk aan je kast vast, hoef je het ook niet af te tapen.
Pagina: 1