Toon posts:

Counterstrike heeft lag na installen van modpack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van de mercenary pack (2.3) krijg ik om de haverklap last van lag. Mijn ping schommelt dan constant tussen de 20 en de 400. Normaal heb ik nergens last van en heb ik een stabiele ping van 20 t/m 50, alleen wanneer ik zo'n pack installeer schiet mijn ping alle kanten op. Hetzelfde geldt overigens voor de fusionpack. Als ik dan ook weer gewoon cs1.5 herinstalleer is alles weer normaal.

Ik vermoed dat het te maken heeft met high poly models die worden gebruikt door zo'n pack.

Kan iemand mij hierbij helpen?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Het kan zijn dat je vermoeden klopt... kun je eerst even je specs neer kalken, welk os je gebruikt en of al je drivers wel up-to-date zijn... dan kan men je eerder helpen ;)

Verwijderd

Topicstarter
oja vergeten!

WinXP pro
XP2200
512 mb ddr333 @ 160 fbs
Abit K7X333
Geforce3 Ti 500
Via 4 in 1 4.43
Detonator 40.72

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hmm, mischien zijn het wel de detonator 40.72 drivers (=beta drivers), probeer 's versie 30.82, dat zijn de officieele drivers...
Op zo'n systeem moet de high poly models geen probleem zijn ;)

Verwijderd

En als het nog steeds niet werkt, dan toch zonder? das toch niet zo'n probleem??

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een half jaar terug hetzelfde probleem, dus met oudere drivers. Ik kan het uiteraard ook zonder doen, maar ik vind die packs erg tof en het is weer eens wat nieuws. Ik zou het erg jammer vinden als ik het moet verwijderen ivm die schommelende ping.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 19:42
laat anders even een vriend ofzow die pack testen,
kijk of bij hem ook zijn fps zakken
als dat gebeurd, dan ligt het overduidelijk aan die pack

Verwijderd

ik heb het ook :r via deze topic kwam ik op het id om het ook es te proberen
maar nu gaat m'n ping van een steady 20-30 naar 30-500 :|
en m'n FPS van 60 naar 30 check m'n

Specs:

Pentium 3 667mhz
Geforce 3 ti200
390 mb ram (SDRAM)
Windows XP English Professional

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmm het lijkt erop dat dit dus een algemeen probleem is. Is zo'n pack dan echt alleen te gebruiken op een lan? Lijkt me sterk.......

Verwijderd

ik vind het een wrede pack :) ff een andere proberen :)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Die models moeten niet uitmaken want die staan gewoon op je eigen computer. Zet je config eens op read only, misschien als je dat pack installeert dat je rate bijvoorbeeld wordt veranderd.

Verwijderd

hmm m'n ping changed niet meer enz
en aan m'n fps is nu ook niks te zien meer :S
maar toch heb ik het gevoel dat ie niet hetzelfde loopt kwa snelheid :S ow well :P

Verwijderd

doe ff cons0le en typ :

rate 9000

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 16:21
hoezo rate 9000 ? dat zie ik dan weer niet echt om eerlijk te zijn, je rate geeft aan hoe groot de pakketjes zijn die er van en naar de server gaat/komt hoe hoger je rate dus is hoe beter je je connectie dus kunt gebruiken. Daarom kun je je rate beter hoger instellen.

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
buzz...rate gewoon is volgens mij met je pc, cl_updaterate is wat je bedoelt. denk ik.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Crash-Override schreef op 16 oktober 2002 @ 20:21:
laat anders even een vriend ofzow die pack testen,
kijk of bij hem ook zijn fps zakken
als dat gebeurd, dan ligt het overduidelijk aan die pack
Het ligt al overduidelijk aan dat pack.., want alsie CS clean erop heeft staan doettie het goed...

offtopic:
Crash-Override: wat stelt jou icon in gods naam voor? Ik wil het nou toch es weten :P

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
pack 2.6 had ik toevallig vandaag op www.planethalflife.com gezien, perhaps is dat een oplossing? ik ken dat pack verder ook niet
Pagina: 1