Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Fan] Fan van slede maakt herrie...

Pagina: 1
Acties:

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
Ik heb een slede van school gekregen maar het fannetje wat hierin zit maakt herrie.. :( Nou denk je natuurlijk waarom ros je die er dan niet uit? nou als ik die fan loskoppel, werkt de hele slede niet meer. |:(

Ik wil het liefste geen fan er meer in hebben maar dit kan blijkbaar niet :?
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oplossen? search heb ik gebruikt maar leverde niets op...

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:39
fannetje los knippen en dan de draadjes kortsluiten?

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:40
da's wel lekker vaag. anders zet je een weerstandje in een van je draadjes van je fan. iets van 220 Ohm ofzo...

Verwijderd

Dan moet je het voltage (waarschijnlijk 12 of zo) delen door het aantal ampere dat die fan trekt (waarschijnlijk een mAmp of 20, denk ik, dus 220 ohm lijkt mij wat aan de lage kant, eerder een ohm of 500 of 600. Maar dat moet je dus ff precies uitrekenen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:15:
Dan moet je het voltage (waarschijnlijk 12 of zo) delen door het aantal ampere dat die fan trekt (waarschijnlijk een mAmp of 20, denk ik, dus 220 ohm lijkt mij wat aan de lage kant, eerder een ohm of 500 of 600. Maar dat moet je dus ff precies uitrekenen.
Dat kan je als het een beetje een fatsoenlijke fan is, er gewoon op terugvinden.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:14
bitwizz schreef op 15 oktober 2002 @ 21:54:
fannetje los knippen en dan de draadjes kortsluiten?
*smelt*

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 23:20:
[...]

Dat kan je als het een beetje een fatsoenlijke fan is, er gewoon op terugvinden.
:? Ik heb nog nooit op een fan zien staan wat de weerstand van de desbetreffende fan is. Misschien dat het er bij sommige fans op staat, maar dat betwijfel ik echt. Het vermogen, de stroom en het voltage staan er altijd op maar de weerstand zelden.

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00
id weerstand op een fan vinden is zeldzaam
Pagina: 1