Ik heb mijn oude celeron 466 al tijden overgeclocked @ 581 Mhz! Zonder voltageverhoging. Draait super stabiel. Nou komt er een andere HD in, een IBM 7200rpm, 46,1 gig ata 100 max. Het bordje kan op max ata66.
Doordat ik dus de fsb heb overgeclocked, gaat ook de HD snelheid hoger worden. Kan dit kwaad? Wordt het dus bijvoorbeeld ata 80 of zo? Die schijf kan 100 aan. Of heeft het niet met ata te doen?? Ik heb gelezen dat je je HD er mee opjaagd, en ik wil niet een kapotte HD straks. Dus toch maar weer terug naar een FSB van 66? Snik.
O ja, als de cely zit vast via een slot1>PPGA convertor. Daarmee kan ik voltage instellen
. Ik heb hem nog niet op 100 mhz fsb gekregen. Iemand die dat wel is gelukt? Met welk voltage dan? Ik heb al ff gegoogled maar niet boeiends gevonden. O ja, de heatsink wordt niet eens warm op het moment, de fan ervan draait zelfs op 5 volt of zo hoor je niet eens...
Dank alvast natuurlijk
Doordat ik dus de fsb heb overgeclocked, gaat ook de HD snelheid hoger worden. Kan dit kwaad? Wordt het dus bijvoorbeeld ata 80 of zo? Die schijf kan 100 aan. Of heeft het niet met ata te doen?? Ik heb gelezen dat je je HD er mee opjaagd, en ik wil niet een kapotte HD straks. Dus toch maar weer terug naar een FSB van 66? Snik.
O ja, als de cely zit vast via een slot1>PPGA convertor. Daarmee kan ik voltage instellen
Dank alvast natuurlijk
edit:
Spellingsfouten verbeteren
Spellingsfouten verbeteren
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)