Gemberthee: water met een smaakje.
Ok, bedankt.
Het scheelt dan wel niet zo veel maar het is toch altijd mooi meegenomen.
Het scheelt dan wel niet zo veel maar het is toch altijd mooi meegenomen.
1 op 30 of 32 is het volgens mij, heb het toen eens uitgerekend. Staat volgens mij ook op de fles, of mail oc-shop. Dan weet je het ook zeker.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
WW is niet bedoeld om in je PC te gebruiken. Het is eigenlijk voor een auto bedoeld. De verhoudingen zullen dan ook niet helemaal hetzelfde zijn.
Ik heb vanavond een search gedaan omdat ik PRECIES met dezelfde vraag zat.
Nou er zijn genoeg duidelijke topics hierover hoor.
33ml ww per 1000ml water!
das dus 1:30Gman schreef op 16 oktober 2002 @ 00:42:
Ik heb vanavond een search gedaan omdat ik PRECIES met dezelfde vraag zat.
Ja daar kwam ik zelf ook op uit nadat ik de site van redline bekeken had. (3% stond daar)
Had ook al search gedaan op GOT maar op waterwetter of redline waterwetter werd niks gevonden
iig bedankt allen!
Reactie op Airco: Volgens mij maakt het niks uit of het nou voor de auto bedoeld is want de onderdelen zijn feitenlijk hetzelfde (pomp, radiator en de proc met waterblok kan je zien als de motor die warmte afgeeft). Zit dus eigenlijk geen verschil in.
Had ook al search gedaan op GOT maar op waterwetter of redline waterwetter werd niks gevonden
iig bedankt allen!
Reactie op Airco: Volgens mij maakt het niks uit of het nou voor de auto bedoeld is want de onderdelen zijn feitenlijk hetzelfde (pomp, radiator en de proc met waterblok kan je zien als de motor die warmte afgeeft). Zit dus eigenlijk geen verschil in.
Verwijderd
Ten 1ste het is zonder R.
En er zou verschil kunnen zijn, omdat de temp bij WC veel lager is dan bij een auto. Tis lang geleden dat ik bezig was met WC, dus ik zou het verkeerd kunnen hebben.
En er zou verschil kunnen zijn, omdat de temp bij WC veel lager is dan bij een auto. Tis lang geleden dat ik bezig was met WC, dus ik zou het verkeerd kunnen hebben.
Mail oc-shop nog ff voor de verhouding dan, zij willen vast wel helpen.
Verder, dacht dat me geheugen nie tzo goed meer was, maar die 1 op 30 had ik dus toch goed onthouden.
Verder, dacht dat me geheugen nie tzo goed meer was, maar die 1 op 30 had ik dus toch goed onthouden.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Pagina: 1