Ongeveer een op de vijf keer dat ik mijn computer opstart blijft hij haken vlak nadat je het windows-opstartscherm ziet. Je ziet dan enkel een klein streepje flikkeren, net zolang totdat je de stekker eruit trekt, en er weer in doet. nou, dat doen wij dus, en dan komen wij toch weer in windows.. daar krijgen wij een melding dat er iets niet klopt met huidige hardware, en dat de eigenschappen worden gewijzigd. wij gaan naar resolutie a la 640x480, met 256 kleuren.
nou, wij starten de computer nog een paar keer op, en na 3 x ofzo dan is alles weer normaal en ben ik terug op 32-bits kleuren met mijn resolutie (11xxXblaa).
ik heb mijn computer hier 2 x voor geformatteerd, ookal geprobeerd 2000 te installeren, maar toen kreeg ik rare berichten, al tijdens de installatie. ook heb ik de allernieuwste drivers van de nvidia.com site.
dus: wat te doen?
nou, wij starten de computer nog een paar keer op, en na 3 x ofzo dan is alles weer normaal en ben ik terug op 32-bits kleuren met mijn resolutie (11xxXblaa).
ik heb mijn computer hier 2 x voor geformatteerd, ookal geprobeerd 2000 te installeren, maar toen kreeg ik rare berichten, al tijdens de installatie. ook heb ik de allernieuwste drivers van de nvidia.com site.
dus: wat te doen?