[e-mail] komt aan op het oude ip, en gedeeltelijk @ nieuw ip

Pagina: 1
Acties:

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
Ok, ik ga proberen om heel beknopt uitteleggen wat er aan de hand is.

Wij hebben sinds kort een nieuwe hosting provider, daarvoor heb ik alles gehost vanaf mijn eigen IP.

Bij de nieuwe hosting provider zit een mail systeem waarmee wij niet willen werken (POP3).

Ze geven de mogelijkheid tot het draaien van BSMTP.

We kregen de afgelopen weken geen/sporarisch mail, terwijl we daarvoor 2 a 3 mailtjes per dag hadden gemiddeld.

Dus ik ben nu bezig bezig om mn eigen Mdaemon op te zetten.
nu de IMAP draait krijg ik in eens allemaal mail berichten binnen :? die voor de bij de hosting provider gehoste domeinen zijn en die ik dus via hun hoor te ontvangen.

De websites draaien gewoon, zijn onder hun domeinnen te bereiken, en de mail voor die domeinen komt aan op mijn nog niet goed draaiende mdaemon :?

dit terwijl een ander gedeelte van de mail WEL aankomt bij de hosting provider :?

Terwijl wij nog geen contract hebben ondertekend voor het forwarden van de e-mail.

Ik snap er echt helemaal niks van, ik wil dan ook graag van jullie weten wat er hier aan de hand kan zijn, en wat ik in hemelsnaam morgen tegen de hosting provider moet zeggen :? ik zou namelijk niet weten wat ik moet zeggen/vragen..

Alvast bedankt

http://www.NUiPhone.nl/