Waarom heb jij eigenlijk zo'n slome kaart in zo'n systeem? 
En die kaart hoort volgens mij standaard te lopen op 125/150, die van mij liepen iig wel zo.
En die kaart hoort volgens mij standaard te lopen op 125/150, die van mij liepen iig wel zo.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Ik ken wel een TNT(1) die op 110/125 loopt. Is de Vanta.
Ik heb op het moment geen cash voor een nieuwe videokaart, daarom wil er alles uit krijgen wat erin zit. Als ik geld heb komt er een Geforce 4 Ti4600 inbobo1on1 schreef op 15 oktober 2002 @ 18:16:
Waarom heb jij eigenlijk zo'n slome kaart in zo'n systeem?
Waar die standaard op loopt maakt niet zo heel veel uit, wat meer uit maakt is dat ik niet verder kan clocken
heb je al eens aan andere of extra cooling gedacht?Chopper_Rob schreef op 15 oktober 2002 @ 18:24:
[...]wat meer uit maakt is dat ik niet verder kan clocken
Ehm hij kan niet verder overclocken door dat het software niet verder wil...Bl4cKH4T schreef op 15 oktober 2002 @ 18:27:
[...]
heb je al eens aan andere of extra cooling gedacht?
Hij zit met het software al op de max
Heb je al wel eens NvMax geprobeerd?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Nee niet geprobeerd, ik zal ff proberen.The_Greater schreef op 15 oktober 2002 @ 18:29:
[...]
Ehm hij kan niet verder overclocken door dat het software niet verder wil...
Hij zit met het software al op de max
Heb je al wel eens NvMax geprobeerd?
White Feather: Het is echt een TNT2 M64 (niet dat ik daar nou zo trots op ben
Ach ja. je kunt er wel redelijk UT mee spelen
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Ja idd Nvmax kan stukkie hoger als powerstrip. En andere maybe ff de coolbits reg dingutje downe 
(idd a shame zo K^% kaart in zo'n bak
)
(idd a shame zo K^% kaart in zo'n bak
Ik hen nu NVMax en hij kan verder, dus ik ga weer lekker verder met clocken. Ik laat nog wel weten hoever ik uiteindelijk kom met mijn kaartje
Ik moet er nog een fan opzetten, zodat ik nog verder kan clockenBl4cKH4T schreef op 15 oktober 2002 @ 18:27:
[...]
heb je al eens aan andere of extra cooling gedacht?
zegt de persoon die een gf4 MX naast een athlon xp2000+ zet
Hij doet het wel een stuk beter dan ik....phYzar schreef op 15 oktober 2002 @ 19:03:
[...]
zegt de persoon die een gf4 MX naast een athlon xp2000+ zetnofi
Ik zit nu nog stabiel op 175/175 en dit is nog steeds passief koelen van de videokaart. Veel hoger kan ik denk ik niet zonder extra koeling op de videokaart.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()